Egy kevésbé nyugis nap

2008.11.21. 23:15

Mert ilyennek is kell lennie.

Eddig ugye csak dícséretre méltó volt, amit az elmúlt pár napban a Kiffiam produkált. Na tegnap és ma is sikerült az egész felfelé ívelő görbét lenyomnia. Magyarul, pocsék napunk volt. Nem evett rendesen csak hajnalban, viszont nem is aludt. Azaz aludt, de csak szopizás közben. Ha viszont le akartam rakni, naná hogy felébredt és kajáért reklamált. Ördögi kör.

A mai napunk még királyosabb lett. Délelőtt ugyan séta közben aludt, de ahogy le akartam tenni, rögtön felébredt. Megint. Ok, akkor kaja. Na az max. nyammogva, bár ha 2 héttel ezelőtt eszik 1szerre ennyit, ujjongtam volna. Most viszont nem volt elég, de enni sem akart. Akkor uccu a cumihoz. Jobban jártam volna a szopival, mert azt is csak nyammogta.

Úúúúúúúúúúúútálom a hidegfrontot!!!! Remélem, nem kell felhasználnom az összes fagyis tejet....

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr34780419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PandaDorka · http://www.pandababa.freeblog.hu 2008.11.22. 07:44:58

Igen, sajnos a frontok rossz hatással vannak a gyerekekre is :(

szilvi 2008.11.22. 09:01:54

Remélhetőleg a hidegfront gyorsan továbbáll, és Benedeknél is visszaáll a régi rend.

Zsuci 2008.11.22. 11:20:13

Ha használsz is a fagyós tejből, az azt jelenti, hogy nem szopizott eleget Buba, ergo tudsz fejni, és tudod pótolni a fagyóból kivettet, ;-)

Lusthie 2008.11.22. 11:40:05

Zsuci: ördögi kör, de épp ezt csinálom :) Azért remélem, eljön az az idő is, hogy annyit szopizik, amennyi kell neki, h ne kelljen pótolni.

Zsuci 2008.11.22. 16:30:02

A kitartásod biztos meghozza a gyümölcsét!!! :-))))

picuranyu · http://picurom.freeblog.hu 2008.11.23. 15:01:23

:( Sajnálom.
Tudom, nem ideillő, de érdekelne, hogy frontérzékeny volt a pocakban?

Maya 2008.11.23. 17:01:14

...három éve nem aludtam rendesen... Tarts ki :) Ha csak néhány ilyen nap van, belefér... Ilyen is kell :) De szépek vagytok, nőttök, ügyesedtek... Egészségesek vagytok! Ez számít!

Lusthie 2008.11.24. 09:14:46

Picuranyu: jó kérdé, nem tudom.

Maya: alvás??? a hiánya nem zavar, inkább az, h jelenleg 10 percnél tovább nem marad meg az ágyában

eszto · http://perszee.freeblog.hu 2008.11.24. 11:11:56

hu, nálunk sokszor megesett, amikor Dani ilyen pici volt, hogy nem az ágyában lakott. Itt-ott... ahol én is voltam, leginkább az ölemben, vagy, kanapén mellettem, neadjisten hordozóban (nyugalom, ki volt egyenesítve a dereka alatt!), sőt, tologattam babakocsiban is időnként. :)
csak azt akartam mondani, hogy együttérzek :).

Maya 2008.11.26. 16:06:39

Esztonak igaza van... Ilyeneket én is csináltam kezdetben ilyen "máshollakós" dolgot. Működős...

Az alvás hiányára meg majd három év múlva visszatérünk ;) (de, inkább ne... :) )

Lusthie 2008.11.26. 19:55:06

Maya: lassan 1 éve 2óránként kelek éjszaka, azaz mostanság el vagyok kényeztetve, mert éjszaka min. 4 óra szundi és időnként napközben is 1-1. Szóval el vagyok kényeztetve :)
süti beállítások módosítása