Ajándék

2008.11.25. 20:44

A 7végén ismét látogatóink voltak, Anyósomék jöttek hozzánk, aminek szokás szerint nagyon örültem. Írtam már, hogy nagyon szeretem őket, tök jól fel tudják dobni a napomat, ha itt vannak. Persze amúgy is imádom a Zurammal töltött 7végéket, de kell a változatosság. 1ébként most szüli- és névnap ünneplés miatt jöttek, a Drágám decemberi szülinapját hozták előre, hogy ne legyen 1be a Karácsonnyal, ill. ugye az én névnapomat is lerendeztük. A Kicsifiúknak meglepi ajándék volt, mert a Kisfelesége súgott, én viszont kenyérsütőt kértem és kaptam is. Már volt egy gépem, amivel 3 éve a Zuram lepett meg, ami sajnos pár hónapja megadta magát és már nagyon hiányzott az otthoni friss kenyér. 1ébként tök jól néz ki a gép, mert szép ezüst, mivel Apósom szerint ez megy a hűtőnkhöz :-). És az sem utolsó, hogy elég jó receptek vannak hozzá és a leírása is normális. Nemhiába, ez márkás cucc. Vasárnap végre volt is időm, hogy kreatívkodjak. Ez lett az eredmény:

A látszat csal, mert nem egészségtelen fehér kenyér, mivel tönköly- és világos rozslisztből készült és baromi finom volt. Asszem mostanság sűrűn fogunk friss kenyér illatára ébredni, akárcsak régen! Köszönöm az ajándékot!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr40788532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilvi 2008.11.25. 22:40:08

de szuper! ideérezni a friss kenyérillatot! :-)

Lusthie 2008.11.26. 08:05:28

:-) kérsz? nyisd az ablakot, küédöm :-)

eszto · http://perszee.freeblog.hu 2008.11.26. 19:16:04

Juj a gyengém a házikenyér! Lehet karácsonyra kapok egy kenyérsütőt! Nem is a sütője miatt, egyszerűen nem tudom jól bedagasztani, és megkeleszteni a tésztát.
És nagyon guszta ez a reformkenyér, gratula! Alkalmasint majd kuncsorgok jó kis recepteket :).

Lusthie 2008.11.26. 19:50:41

régen én is gyúrtam, dagasztottam, bár csak pizzatésztát, de már 1szerűen nem bírja a csuklóm.
simán kucsoroghatsz :)
süti beállítások módosítása