Dokinéninél

2008.12.18. 22:30

Na megvolt, a most már szokásossá vált heti vizit. Azaz ma a mázsáláson kívül Dokinéni megmérte Benedek fejecskéjét, ami 34-ről 37 cm lett, ill. a hosszát is, miszerint 7 centit nőtt, mivel ugye 57-tel született, most meg 64!!! Nemhiába kezdtek el összemenni az 56-os ruhácskái, bár néhány teskós newborn body még mindig jó rá, ami talán annak köszönhető, hogy ugyan hosszú, de nem széles a Kiffiam. Dokinéni most végre rendesen meg tudta vizsgálni Benedeket, mert nagyon jól viselkedett. Na jó! Leszámítva azt, hogy vizsgálgatás közben kicsit pisilt, csak nézelődött, miközben szinte végig fogta a kezem. Meg is lett dícsérve, hogy milyen szép színe van, ÉÉÉÉÉÉÉÉÉs végre elérte a 4 kilót! Sőt! Fél 1 körül 4100 g-ot mértek. Az időpontot csak azért jegyzem meg, mert előtte 11-kor hamizott. Mondjuk nem hinném, hogy ez olyan nagyon sokat számítana, mivel kaja után kicsit bukott is, megkülönbenis. Viszont az oltást most sem kapta meg, mert azt mondta a Dokinéni, hogy még nem elég vastag a combija. Eléggé óvatos, de talán nem is baj. Ha ő úgy gondolja, hogy az a biztosabb, hogy még kerekedjen, hurkásodjon, akkor legyen. Végülis rákérdeztem, hogy így a karácsonnyal mi legyen és azt mondta, hogy nyugodtan utazzunk, csak arra figyeljünk, hogy ha vki beteg, akkor kerüljön el minket - konkrétan maradjon otthon -, de minimum rakjon a szája elé fityulát. Na azt majd viszem is magammal jól. Ja! és mikor kérdezte, hogy hova utazunk, én vigyorogva mondtam, hogy csak a Déliig :-). Persze, azt hitték, hogy Pécsre megyünk Anyósomékhoz, de ugyi ők jönnek hozzánk. :-)

Arra is rákérdeztem, miért lehet, hogy Benedek ennyire nem szopizik rendesen, ill. bimbóvédő nélkül hiába harap rá jól és még meg is szívja rendesen a hamiforrást, de aztán felhúzza az orrát és kiköpi, ráadásul rövid időn belül még pipa is lesz. Szerinte az lehet a baj, hogy az álla formája, helyzete miatt nem tud rendesen rácuppanni a mellemre. Nem kóros, csak hát ez van. Lehet, hogy hülyeség, de állítólag én sem szopiztam rendesen, az állunk meg 1forma, szóval akár lehet is benne valami.

A másik, ami még érdekelt, hogy előre el lehet-e készíteni a tápszert. Mondta, hogy jobb frissen, de 1-2 óra még belefér, ill. én úgy hallottam, hogy 3 órán át lehet tárolni a hűtőben, no meg simán össze lehet keverni a cumiban a már elkészített tápszert a lefejt tejjel, úgyis egy helyre megy. Eddig mi előző este kevertük be a műtejet, de majd inkább előre forralunk vizet, és azt fogjuk tárolni, persze nem sokáig, így meg csak melegíteni kell a kutyulás után. Ja! és ma tudtam meg azt is a barátnőmtől, hogy a már hűtőben lévő lefejt tejre nem szabad se ráfejni, se ráönteni a friss, még meleg tejet. Még jó, hogy ezt senki se mondta anno, bár csak eleinte fejtem mindig rá az előzőre, viszont simán összeöntöttem a langyosat és a hideget, ami tulképpen ugyanaz :-(. Ezt miért nem szabad?

Ja! és még azt is megkérdezte Dokinéni, hogy mi milyenek voltunk anno. Meséltem neki, hogy a Zuram koraszülött volt, tápos, én meg szintén nem voltam 3 kiló sem, ráadásul én is bealudtam a cicin, pótolni kellett, később pedig mindig csak nagy könyörgések árán voltam hajlandó enni. Szóval volt kitől örökölnie a Kiffiamnak a rosszul hamizást, bár legalább ínyenc a kölök, mert ha bimbóvédővel is, de cici az kell :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr90830651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása