Kis Hősöm

2009.01.02. 10:02

Nah 30-án végre átestünk az első szurikon, Benedek megkapta az oltásait. Bevallom, eléggé paráztam, hogy fogja viselni, de várakozáson felüli volt a reakció, mert Kiffiam totál jól tűrte az inzultálást. A vizsgálat alatt nézelődött, kicsit dumált is, aztán a szuriknál ugyan eltörött a mécses, de ez amolyan nepiszkáljatokmár sírás volt. Végig fogtam a kezét és beszéltem hozzá, miközben egy asszisztens lefogta a lábait, dokinéni meg szúrt. Miután befejezte dokinéni, és magamhoz szorítottam totál megnyugodott.

Ugye ezeknek az oltásoknak a következtében lehet láz, bágyattság, ami szerencsére nálunk nem volt, viszont picit bedagadt az egyik combija, de már az is elmúlt. Dokinéni nagyon meg volt elégedve a Kiffiammal, mert másfél hét alatt 30 dekát gyarapodott és láthatóan jól érzi magát. Jóhogy :)

Ja! és ez volt az első közös autókázásunk. Azaz édeskettesben. Jó'van, nem nagy a távolság, de akkoris! Számomra sokkal megnyugtatóbb, ha mellette vagyok és látom, ahogy lélegzik és lássuk be, hogy ugyan a nők többfelé is tudnak 1szerre figyelni, azért vezetés közben nem túl jó buli állandóan hátrafelé qqcsolni. Mind1 megoldottam, úgyis még nagyon sokat fogunk kettecskén autókázni, valamikor meg el kell kezdeni.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr50851161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Panda és Dóra 2009.01.02. 16:15:32

Ügyes baba, én is nagyon féltem az első oltás előtt, a harmadiknál már nem is sírt Dóri, csak pislogott rám nagyokat :)

Niki- picurAnyu 2009.01.02. 17:28:00

Ügyesek vagytok, túl vagytok rajta. :)

Lusthie 2009.01.04. 10:37:56

@Panda és Dóra: az a durva, hogy miután hazaértünk, szabályosan rosszul lettem :-)))
@picurAnyu: na igen. tudod! minden kezdet nehéz :-)
süti beállítások módosítása