Kidőltünk

2009.02.11. 09:30

Mindketten :(. A Zuram és én. És ilyen még soha nem volt! Soha nem voltunk még egyszerre betegek, pláne nem ugyanazokkal a tünetekkel. Ebből is látszik, hogy alapból egymást nem fertőzzük meg, ez is valami. A Zuram pár hete megkapta az influenza oltást, én nem. Hogy hol sikerül összeszednünk ezeket az éppen kedvesnek nem mondható bacikat? Pénteken, a Heimpál kórházban.

És erről még nem is írtam, mert vhogy, mióta nincs szopi, a gép előtt sem tudok lenni. Meg nem is akarok, inkább babázom.

Szóval múlt csütörtökön elmentünk a védőnőhöz az igazolásért, hogy mehetünk babausziba, és ha már ott voltunk, megkértem a doktornénit, nézze meg Beneeket, mert pár napja pöttyös a pofija, a térde és elől a lábszára. Először arra gyanakodtam, hogy az arcocskája a lebukott, éjszaka ki nem cserélt pólyától lett kiütéses - ez ma be is igazolódott -, viszont a lábán lévő pöttyökre nem volt 5letem. Dokinéni rögtön adott is beutalót a bőrgyógyászatra. Viszonylag keveset kellett várnunk, de baromi pipa lettem, mikor a nővér a vizsgálat végén szólt, hogy félévnél fiatalabb babákat soron kívül fogadnak. Hurrá! Ezt a bejelentkezésnél miért nem tudták mondani???! Valszeg simán megúsztuk volna a baciáradatot! Tudniillik okosan, a bőrgyógyászat a gégészet mellett van. Mondtam is a Zuramnak, hogy ez milyen baromság, tuti össze fogunk szedni vmit, de ő szokásához híven csak csitítgatott, hogy azok a gyerekek nem az influ miatt vannak ott. Na persze! Torokgyuszival én is a gégészetre megyek mindig :-(. Végig vártuk a sorunkat, mert ugye a nővér nem hívott be előbb. Kiderült, hogy Benedeknek enyhe ekcémája van - sajnos volt kitől örökölnie :-( -. Kaptunk testápolót és gyógykenőcsöt, amivel napi 3x kellene kenegetni, de én mindig elfelejtem :-(. A lényeg, hogy eltűntek a pöttyök szerencsére, szóval akár allergia is lehetett. Mind1, azért babauszi után be fogom őt kenegetni, elvégre viszonylag sokat ázik a vízben.

És az eredménye a Heim Pál kórház jó elrendezésének? Két totál kiütött szülő, akik azért imádkoznak, hogy a PiciFiúk ne robbanjon le!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr2936344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vikicicca 2009.02.11. 13:53:44

Sziasztok!
Jobbulást az egész családnak! Izgulok, hogy a kicsi nehogy elkapja! Kitartást és sok-sok puszi!

Lusthie 2009.02.11. 20:31:43

@Vikicicca: köszi! ránk fér a drukolás!
pussssz

Panda és Dóra 2009.02.13. 08:18:56

Jobbulást kívánok nektek!!
süti beállítások módosítása