Babauszi

2009.02.19. 19:35

Az első. Végre élesben. Milyen régóta is vágytam erre! És végre eljött ez az idő is. Izgultam. Míg a medencébe nem csobbantam. Aztán ez elmúlt. És baromira élveztem. Meg merem kockáztatni, hogy mindhárman.

És a részletek:

Sikerült időben az uszodába érnünk, sőt annyira korán, hogy 20 percet még vártunk is az óra kezdéséig. Szerencsére Benedek totál jól elvolt, egyfolytában nézelődött, minden érdekelte.

Aztán elkezdődött. Először a parton kellett bemelegíteni. Benedek Apa ölében, ezerrel tornáztak. Aztán megjött az oktató is. Tényleg piszkosul izgultam, de hamar elmúlt. Talán tovább tartott volna, ha az oktatóm tartja az órát, de így tényleg el is párolgott, miután belemásztam a medencébe. Az oktató - hívjuk I-nek - baromira nem emlékezett rám. Nem mondom, hogy ezen túlzottan meglepődtem, mert ő amúgy sem a szívem csücske, de azért belém bújt a kisördög és gonoszkodtam kicsit. Elmondattam vele a bevezető szöveget, holott - a jobbik változatát - a Zuram már kívülről fújja, mivel ugye anno Ő tanult velem. Nem baj, ennyi kellett kis gonosz lelkemnek.

Benedek piszkosul élvezte a vizet annak ellenére, hogy eléggé fázott, pedig otthon hűtöttük a vizét. Igaz, az uszodában azért nem 10-20 percet van a medencében. Az arclocsolásokat és a merítéseket is totál jól viselte, egyedül a háton lebegés nem tetszett neki, de ugye ez nem meglepő, mivel általában ezt a gyakorlatot nem szeretik a babák. Viszont az fura volt, hogy az amúgy állandóan engem néző KicsiFiúnál alig bírtam elérni, hogy háton rám nézzen. 1ébként szinte az összes gyakorlatot Apa csinálta, ügyi volt.

"I" akkorát hibázott, hogy ezért engem vizsgán tuti kivágtak volna. Nem kérdezte meg, mi a jelszó és én csak a második merítésnél vettem észre, hogy totál mást mondott Benedeknek. Hurrá. Még jó, hogy így is jól viselte. A másik, ami nem tetszik ebben a nőben, hogyy az oktatónk nekünk úgy tanította, hogy a kezdőknél MEGKÉRDEZZÜK, hogy szeretnék-e, ha segítenénk, ha mi mutatnánk meg a babájukon a merítést. Ezzel szemben "I" elvette a Zuramtól a Kisfiát. Még azt mondom, ez is belefér, de az már simán felbosszantott annó az oktatások folyamán is, hogy a merítések után nem rögtön a szülőnek adja vissza a babát, hanem ő nyugtatgatja! Brrrrrrrrrrrr. Könyörgöm! Hát nem a saját szüleinél tud a legjobban megnyugodni? Szerencsére Benedek nem sírt nagyon, max. méltatlankodott, de mikor már elegem lett, nyúltam érte és "I" még ekkor is azt merte mondani, hogy mindjárt adja. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. Na mind1, remélem már nem fogja fogdosni a Kiffiamat, mert következő alkalommal remélhetőleg mi merítünk.

Jó volt látni a Zuramat, ahogy izgult, de élvezte a helyzetet.

Benedek az uszi után baromira kidőlt, annyira, hogy még ott kajált, és még kaja közben is bealudt. Aztán átmentünk a Camponába, ahol mi is ettünk. Persze a szemei ott kipattantak, így tök sokat nézelődtünk, minden érdekelte itt is. Az egyik üzletben csajozott egyet, nagyon élvezte, hogy 3 lány legyeskedett körülötte. Aztán hazafelé a kocsiban, rögtön el is aludt. Itthon azt hittem, ha kicsomagoltam, tuti felébred. Így is lett. Szemei ismét kipattantak, de letettem az ágyába és már aludt is. 1x felkelt, kajált, kicsit dumált, játszottunk, aztán uccu aludni. És hajnalig húzta a lóbőrt.

Sajnos eddig még csak 1x jutottunk el az úszásra, mert sikerült ugye jól lebetegednünk, ráadásul most szombaton sem tudunk menni, mivel Pécsre megyünk uncsitesó nézőbe, de jövő héten indul a mandula. Újra. Már nagyon várom!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr47933912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.02.20. 11:23:27

Örülök, hogy jól ment. :)
Amúgy nincs valami ötleted arra, Kristóffal hogy szerettethetném meg a vizet? Fürdésnél nem sír, de érzem, hogy meg van feszülve az egész teste, és tágra nyílt szemekkel néz, érzem, hogy fél. Pedig én nagyon igyekszem. :(

Lusthie 2009.02.20. 19:25:05

@picurAnyu: eleinte Benedek se szerette a vizet, de aztán ez elmúlt és most már nagyokat pacsál, de ehhez kb. 3 hónapnak kellett eltelnie... Hány fokosban fürdeted?

Niki- picurAnyu 2009.02.22. 16:14:31

Nem mérem a víz hőmérsékletét, csak belövöm. De nem a hőmérséklettel van a baj, azt érzem. Azon agyaltam, lehet még a csecsemősöknél történt valami a fürdetéskor és azért stresszel ennyire. :S

Lusthie 2009.02.22. 18:05:06

@picurAnyu: ez tuti. Azaz az elején tuti, h amiatt nem szeretik a vizet, h ugye a kórházakban csak csap alatt lemosdatják, oszt jóvan! sztem meg fogja szeretni, csak idő kell mégneki, hisz olyan kis icike még

Panda és Dóra 2009.02.24. 08:57:00


Örülök, hogy ilyen jól sikerült a babaúszás. Az külön jó, hogy Benedek ennyire szereti a vizet, igazi ügyes vízibolha :) Majd lesznek képek??

Niki- picurAnyu 2009.02.24. 09:52:03

Remélem nem érte "maradandó károsodás". :S

Lusthie 2009.02.25. 16:28:22

@Panda és Dóra: remélem, bár egyelőre nincs, aki fotózzon...
@picurAnyu: nem hinném!!!
süti beállítások módosítása