A Nagy Utazás

2009.03.11. 22:40

Igen, megvolt az első, legalábbis Benedeknek, mivel két hete /van az már három is, csak sosem jutok a bejegyzés végére.../ Pécsre utaztunk a Nagyszülőkhöz. És naggggyon jó volt. Odafelé volt egy kis para, mert Benedek természetesen felébredt kb. 30 perc után és persze sírt, de aztán az éneklés, az arc- és pocaksimi megtette hatását, így Pécsig szundizott.

Azt azért eddig is tudtam, hogy komoly szervezést igényel egy utazás, de azt nem, hogy ennyit. Már hetekkel ezelőtt megírtam a listát, hogy miket kell vinnünk, nehogy kismamaagyammal itthon hagyjak vmit, egy hete pedig már pakolásztam a cuccokat, hogy tuti beférjünk. Úgy terveztem, kettőnknek - Benedeknek és nekem - elég lesz egy kisebb táska. Én naiv! Rá kellett jönnöm, hogy ez azért nem így van, mivel jelenleg még nem tudom kiszámítani, hogy KicsiFiamnak az adott napon éppen hány váltás ruhára lesz szüksége, mert lehet hogy egyre, de lehet hogy akár 4x is át kell öltöztetnem. Szóval úgy indítottam, hogy a fél ruhatárát bepakoltam. Aztán jött a többi egyéb, feleslegesnek is tünhető cucc. Szóval bőrönd lett a vége, bár csak egy kisebb darab. /Eddig én utaztam ezzel, mindig jól megtömve./ Nekem pedig egy kicsi, ámde annál dögösebb utazótáska maradt. Hihetetlen, de EGYETLEN pár bakanccsal utaztam. Na ilyen sem volt még, inkább a min. 3 pár cipő a jellemző. Nem semmi, mennyit változik az ember lánya, ha ANYÁVÁ válik. Ja! és nem mellesleg, de nem is volt szükségem más cipőre... Szerencsére Benedeket sem kellett állandóan átöltöztetni, így a ruhák többsége felesleges volt, de tuti, ha nem teszek be ennyit, hiány lett volna váltócuccból. Azt hiszem, lassan szükségünk lesz egy tetőcsomagtartóra...

A 7vége 1ébként tök jól telt, végre láthattuk Uncsitesót. Nagyon édes és nagyon nagy. Legalábbis Benedek születési paramétereihez képest.

Kicsifiúnk az éjszakát is elég jól viselte. Este a szokásos időben feküdt és reggel 5 körül ébredt. A vasárnap is elég pörgős volt, aminek az lett az eredménye, hogy estére totál beájult és még a másnapot is szinte végig aludta. Na legalább volt időm itthon ténykedni :)

A következő menet most 7végén lesz, ráadásul még fárasztóbb napok állnak előttünk, mert közvetlenül babauszi után megyünk. Na kíváncsi vagyok, hogy fogja bírni.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr24964004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.03.12. 11:36:03

Hogy mennyire látszik a különbség, pedig csak pár hónap. :) Gyönyörűek mind a ketten.

Lusthie 2009.03.12. 15:27:17

@picurAnyu: :-) köszi. 5 nap híjján 4 hónap a különbség

Panda és Dóra 2009.03.17. 11:32:57


Tényleg nagy baba :) Mondjuk ez nálunk is így volt, van, uncsitesója Dórinak 1 kilóval kevesebbet nyomott születésnél, 4,5 hónap van közöttük, de egyforma magasak :) Dóri a fiatalabb, de nagy növésű :D

Lusthie 2009.03.19. 16:55:52

@Panda és Dóra: :) Benedek mondjuk azért hosszban még vezet, de kilóilag valszeg gyorsan be fogja hozni Máté :-)
süti beállítások módosítása