Tűzkeresztség vagy mi

2009.03.31. 22:35

Múlt szombaton, munkanap lévén, Anyai pályafutásom során - má' megin' egy ELSŐ - először mentem hosszabb útra Benedekkel. Háááát izgi volt, mivel egy dolog, hogy hosszú út kettesben, de hogy még egy olyan helyre is kellett mennem, ahol azelőtt csak egyszer voltam, ráadásul akkor nem is én vezettem?! Kihívás volt, mert még gps-em sincs. Na jó! Az iPhone-ban szerencsére van google maps, úgyhogy az azért segített, mert természetesen eltévedtem, de a dög nem dumál, így vezetés közben még azt is néznem kellett. Odafelé már sikerült kicsit felhúznom magam, mert időre mentünk, időben is indultunk, de az a dög M0 szokásához híven beállt. Királyság! Aztán mákom volt, mert ennek ellenére + még hogy el is tévedtem, sikerült csontra 11-re odaérnem. Így sajnos a masszázsról lemaradt a KisPasim, de legalább az usziról nem. Ja igen! Még nem írtam, hogy babaúszáson voltunk, most először édes kettesben. Kicsit tartottam az egyedüli öltöztetéstől, vetkőztetéstől, de jól sikerült.

No és a hab a tortán, hogy bár végzett babaúszás-oktató vagyok, a saját KicsiFiammal még soha nem csináltam végig egy teljes órát. Ugye anno, mikor tanultam írtam, hogy az 1-es csoportban 4 feladat van. Arclocsolás, fogásos merítés, háton lebegés, elengedéses merülés. Na ezek közül csak a háton lebegést, és a legelső alkalommal az elengedésest csináltam én Benedekkel, 1ébként Apája "oktatta". Azaz KisPasi őt :). Szóval izgultam rendesen, de a Fiacskám nagyon ügyi volt, a feladatok végén max. méltatlankodott, de gyorsan meg is nyugodott. Jó volt, nagyon élveztem az órát. Míg megtörölgettem, felöltöztettem Benedeket, ezerrel dumált, sikongatott, rá sem ismertem. Baromi jó kedve volt, ilyennek még sosem láttam. No nem ennyire vidámnak, hanem ilyen dumásnak. Édes volt nagyon.

Aztán az uszi után elmentünk Apáért a munkahelyére, ahol Benedek szintén nagyon kis aranyos volt. Én sajnos lemaradtam arról, mikor meglepődött, hogy kb. 8-an körbeállják és őt nézik, de mikor meglátta Apáját, félszegen rámosolygott. Csúcs pasi.

Szegénykét még elrángattuk ebédelni és vásárolni is, így kb. fél órt aludt csak, aminek az lett az eredménye, hogy otthon annyira kidőlt, hogy hajnali 2-kor evett. Ilyen pedig már elég régóta nem volt, mert manapság 6 körül ébred. A vasárnap is elég fárasztó volt, ráadásul az elkövetkező időszakban, ha a vasárnapok nem is, de a szombatok hasolóan sűrűek lesznek. Na majd megpróbálom úgy alakítani, hogy azért aludni is tudjon.

Na ezen is átestem. Uszira fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr761032394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Niki- picurAnyu 2009.04.02. 10:21:37

Annyira jó, hogy így megszerette a vizet. :) (Így reménykedek én is.)

Lusthie 2009.04.04. 23:12:10

@picurAnyu: :) sztem K is meg fogja szeretni! Apropó! megnétem róla a vidijókat! nagggggyon kis ügyi!
süti beállítások módosítása