Tanulópénz

2009.07.30. 22:40

Van két oldal (a sok közül), amire elég jól rá lehet kattanni.  Ja! Hogy miről is van szó? Aukciós oldalakról, ahol használt és új dolgokat is lehet vásárolni, olcsóbban, mint az üzletekben és ki se kell mozdulni otthonról, mert a postás kihozza a cuccost.
Már többször vásároltam és el is adtam itt, de azt hiszem, ezennel fel is hagyok ezzel a "tevékenységemmel".
Történt ugyanis, hogy még a babakocsi keresgélés időszakában sikerült egyet vennem, amivel eléggé meg is szívtam, nagy csalódás ért, mikor megkaptam. Tény, hogy olcsó volt, de hiányzott róla egy gomb, a fogantyúi kopottak voltak. Szóval nem erre számítottam. Ezt meg is írtam az eladónak, és azt is, hogy visszaküldöm a kocsit, ő pedig utalja vissza a pénzt. Aztán válaszolt az e-mailemre, hogy a fotókon látszik, milyen állapotú a kocsi, ill. hogy biztosan újra számítottam, ennyi pénzért csak rosszabb kocsikat árulnak. És belegondoltam, igaza volt. Viszont egyáltalán nem tudtam megszeretni, így el is adtam. Mákom volt, mert aznap elvitték, ahogy feltettem.
A keresgélés továbbra is folytatódott, sikerült is találnom egyet, amit személyesen vettem át. Szép volt, az eladó is szimpatikus volt, jó érzéssel távoztam. Otthon ki- és lemostam, rendbe tettem, de soha nem használtam. Rájöttem, hogy mégsem ő az igazi, így várta új gazdáját. Többször meghirdettem, de mivel voltak olcsóbbak, amik rosszabb állapotúak voltak, nem ment el. Én pedig türlemesen vártam, és a babakocsi is. Aztán egyszercsak jelentkezett valaki hogy megvenné, de csökkentsem az árat a postaköltségével. Már itt furi volt a dolog. Lehet, hogy én vagyok a hülye, de ha egy dolgot pl. 100 Ft-ra tartok + postaköltség, és utóbbi összegét átvállalom, akkor a vevőnek a 100 Ft-ot kell kifizetnie. Na az illető nem erre gondolt, hanem arra, hogy a 100 Ft-ot is csökkentsem. Ok, vmennyit engedtem az árból. Kérte, hogy ha lehetséges, várjak két hetet, mert akkor tudna fizetni. Mondtam, rendben. Mivel amúgy is jöttek fel Pestre, megbeszéltük, hogy személyesen találkozunk, úgy adom át a cuccost. Így is lett. Próbáltam olyan helyet találni, ami útba esik nekik, az autót pedig lenyúltam a Zuramtól. Találtam ilyet. Felhívott, hogy késni fognak. Rendben. Mikor megint hívott, hogy megérkeztek, kérdeztem, hogy feljönnek-e a Plázába. Mondta, hogy nem, mert sietnek, így a parkolóban bonyolítottuk le az adásvételt. Még én kérdeztem rá, hogy megmutassam-e, hogy működik, így megmutattam. Mikor összecsuktam, a kupola egyik merevítője kiugrott, ami valszeg a mosásnak "köszönhető". Akkor mondtam is, hogy ooopsz, de rávágták, hogy nem gond, mire rákontráztam, hogy 2 öltéssel rendbe lehet tenni. Nem nézte át tüzetesen, de még alkudott, aminek ismét engedtem. Kifizette a pénzt, betették az autóba a babakocsit és elhúztak. Én meg örültem, hogy végre nem foglalja a helyet otthon.
Na aztán este jött egy e-mail, hogy jól átvágtam őket, mert a kocsi nemhogy nem "Nagyon szép állapotú" - amit a leírásban írtam -, hanem egyenesen használhatatlan, kopottak a kerekei, napszívta a huzat stb., és így nem kell neki, visszaküldi, utaljam vissza neki a pénzt. Én néztem nagyot és jó ideges lettem. Megírtam, hogy SZEMÉLYESEN vette át, arról nem én tehetek, hogy nem nézte át tüzetesen, ha a fotókat jól megnézte volna, akkor ott láthatta volna, milyen állapotú a kocsi. Azon a bizonyos oldalon meg is adta a negatív értékelést,  gondoltam, így le van zárva a dolog.
Aztán mél-mélt követett, az utolsóban azt írta a kedvesnek éppen nem mondható, hogy a babakocsi életveszélyes (?!), visszaküldi, én pedig 3 napon belül utaljam vissza neki a pénzt, különben pert indít. MIVAN???! Könyörgöm! Ha valaki személyesen vesz át egy dolgot, ami ráadásul használt és nem garanciális, akkor utólag mire föl reklamál??? Az Anyaságomra is hivatkozott, ami fel is bosszantott jól. Aztán jött a fenyegetés. Nem értem az ilyen embereket. Még arra is hivatkozott, hogy ügyvéd a férje. Na ja! Ha tényleg az, akkor nagyon is jól tudja, hogy személyesen vette át, megtekintette, így reklamációnak helye nincs. Honnan tudjam, utána mit csinált vele?
Fú nagyon kikészített ez az ügy. Ha még oka lett volna rá! Tény, hogy nem volt új a dolog, de nem is úgy árultam!
Brrrrrrr......

A lényeg, hogy ez jó kis tanulópénz volt nekem, SOHA többet nem fogok használt dolgot venni, internetes oldalon pláne nem.
Így jártam, de legalább nem kaptam több levelet...

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr391277957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2009.07.31. 11:01:27

Jajj figyi az ilyenen ne huzd fel magad! Van egy-ket vadbarom. Csakhogy ne erezd magad egyedül:
Tavaly karäcsony elött meghirdettem egy ajändekba kapott Gucci parfümöt a hozzätatozo testäpoloval, talän 2-3 szor hasznältam, mert nem tetszett az illata. El is ment a kettö együtt 25 € -ert. Ujonnan olyan 150 € körül lett volna (es csak 2szer hasznälatm) mindegyis ez erröl szol. Aztän mivel tenyleg nagyon karäcsony elött volt, na gondoltam gyorsan feladom postän, hogy karäcsonyig meg odaerjen, mert tuti ajändek lesz. Penz sehol...
Värok meg egy hetet, es penz helyett jön egy e-mail, hogy en ätcsesztem, mert felvizeztem a testäpolot (?!?) ugyhogy felejtsem el a penzt. Mondom mi van?????? Dehogy viezeztem. Vszinüleg szällitäs közben megfagyhatott kicsit (gondolom en) /decemberben nem ritka/, de akkor mondjuk kicsit összeräzza es rendben. Na mindegy is. A lenyeg, hogy soha nem kaptam meg a penzt es a parfüm csomag sem jött vissza. Na akkor kicsit en is ideges lettem. De azota is mokulälok ezen az oldalon es tök jo kis üzeleteket csinälok. Sztem egy barom miatt ne vegye el a kedved.

Niki- picurAnyu 2009.08.01. 18:55:05

Tudom, hogy idegesítő, de annyit sem ér az egész, hogy idegeskedj ezen.

Lusthie 2009.08.03. 17:53:36

@Csigamami: köszi, hogy leírtad! mondjuk én előre nem adok fel semmit, bár én is kaptam már úgy, hogy még számlaszámot sem kaptam, ahova utaljam a manit, viszont már megérkezett a cucc. Mondtam is a csajszinak, hogy azért ennyire ne bízzon az emberekben...
@picurAnyu: Köszi, már túl vagyok rajta. Meg is hirdette és érdekes módon már nem életveszélyes... próbálkozni ugye lehet...

Niki- picurAnyu 2009.08.03. 21:18:05

Nem találom az e-mailcímedet a meghívóhoz. Meg tudnád itt adni, vagy pötyögj már légyszi ide:
picuranyu84@freemail.hu
Köszi!

Lusthie 2009.08.06. 07:49:26

@picurAnyu: királyság, megkaptam, köszi! Nem semmi nagy már a Kiffiad!
süti beállítások módosítása