7fő(k)

2009.09.28. 14:00

Sosem hittem volna, hogy a számomra annyira utált hétfő lesz az egyik kedvenc napom. Anno ugye nem szerettem, mert a 7vége után ez volt az első nap, mikor suliba, majd később dolgozni kellett menni. Nemhiába, Garfield is mindig utálta :). Viszont mostanság totál megváltozott a véleményem, egyszerűen imádom ezeket a napokat. Ilyenkor végre csak az enyém a Kisfiam. Hülyeség, mi? Persze szeretem a 7végéket, mikor Apája is itthon van, mégis annyira jó, hogy csak kettesben lehetünk.

Próbálom 7végén elintézni a mosni- és vasalnivalót, igyekszem, hogy hétfőn ne kelljen semmit se csinálnom. Ha mégis, akkor is csak akkor, mikor Benedek szundizik. Jól megváltozott a világ, mi? Régen a vasárnap volt az a nap, amikor pihentünk, most meg hétfőn általában ki sem dugjuk az orrunkat a lakásból. Játszunk, zenét hallgatunk, egyszerűen csak 1ütt vagyunk. Imádom ezeket a napokat. Lehet, hogy önző dolog, de szeretem, hogy ilyenkor csak az enyém. Annyira jó kettesben. Kíváncsi vagyok, hogy ez az évek folyamán mennyire fog változni, mert ugye biztos, hogy fog. Max. szép emlék marad.

1ébként most is annyira édes, ahogy tízórai után ül az etetőszékében, dumál és felváltva nyújtogatja a nyelvét és küldi a puszikat. Ezek azok a pillanatok, amiket senki sem vehet el tőlem. Imádom!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr351412306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.09.28. 21:33:05

szerintem egyre jobban fogod élvezni az együttléteket (ha lehet egyáltalán még fokozni). Amikor majd el kezd dumálni, amikor majd beszélgettek!! Főleg ha a dackorszak is "enyhén" zajlik majd nálatok:-)

dzsoff 2009.09.29. 14:45:49

Halpuszi? Olyat még sokat :D

Zsuci 2009.09.30. 14:05:14

De édes ez az utolsó! Ilyen nyusziszájat Marci is előszeretettel csinál időnként. Szerintem ezt a fogzás ösztönzi... :-))

Lusthie 2009.09.30. 20:49:26

@Beso: remélem enyhén fog :). Beszélgetés megy, bár eddig eléggé egyoldalú :)))
@dzsoff: majd kérj tőle 17-én :)
@Zsuci: érdekes, hogy eddig máshogy cuppogott :)
süti beállítások módosítása