Antialvó

2009.10.28. 19:36

Azt hiszem, át kellene keresztelnem a KicsiFiamat HisztiManóra. Hihetetlen a pasi. Vörösek a szemei, mint a nyuszinak, alig lát ki, olyan kicsik. Totál koki, de aludni nem hajlandó. Ilyen még soha nem volt, mint ma, hogy csak egyszer aludjon. Reggeli után, mivel ugye akkor is hiába tettem le, elmentünk sétálni. Elég későn értünk haza, úgyhogy 11-kor tízóraizott. Utána még játszott, aztán egy rövidebb sírás után el is aludt. Újabb dilije, hogy ha beteszem az ágyába, hisztizik. Persze, ha igazán sír, akkor bemegyek, kiveszem és megnyugtatom, de ha csak méltatlankodik, akkor hagyom. Általában, legalábbis eddig szinte mindig, ebéd után ki szokott dőlni. Ilyenkor már csak elég az ágya mellé állni és le is kéretőzik. Na ma nem így volt! Sőt!

Mivel elég későn, 3-kor evett, próbáltam húzni az uzsiidőt, de láttam, hogy fáradt, ezért negyed 6-kor megetettem. Gondoltam, most tuti nagy szundi lesz. Én naív! Persze, hogy esze ágában sem volt aludni! Letettem, kimentem, üvültés. Kétszer eljátszottam és mert ugyan lekéretőzött, de nem az ágya felé, feladtam. Most is itt pakolászik körülöttem.

Hihetetlen, mennyire akaratos lett, ahogy betöltötte az 1. életévét. Ha vmit nem akar, azonnal hiszti. Ha vmit akar, azonnal hiszti. Ha vmi nem úgy van, ahogy Ő akarja, azonnal hiszti.
Amennyire elvolt egyedül a szobájában, mostanság annyira igényli, hogy én is vele legyek. Nem kell, hogy játszak vele, elég, ha ott vagyok a közelében. Namármost ezt annyira igényli, hogy még klóra sem tudok menni anélkül, hogy ne hisztizne. Na lesz ez még így se!

Ja! és eljött a romboló időszak is. Mindent szétdobál, ütöget, szétpakol. Ezzel tulképpen nincs gond, csak bízom benne, hogy tényleg törésálló a dohányzóasztal....

Döbbenet, hogy mennyi energia szorult egy ekkora kis emberkébe. Egyfolytában pörög, egy percre nem áll le. Pedig úúúgy szeretném, ha legalább 5 percre nyugton maradna az ölemben és tudnék neki mesét olvasni. Alvás előtt? Na az nem megy, mivel kaja után rögtön kidől. De nem baj! Eljön a meseolvasós időszak is egyszer.

Mindezt leszámítva egy szavam nem lehet, mert ha nem beteg, simán végigalussza az éjszakát, leszámítva az egyszeri cucliparát, bár már ezt is kezdi elhagyni, vagy önállóan megoldja. Apropó cuclipara. A múltkor hajnali 4-kor bejelzett a bébiőr, a már megszokott méltatlankodást hallottam. Kikászálódtam az ágyból, átmentem hozzá. A sötétben - bár kis éjszakai fény mindig világít - feltérképeztem az ágyát, hol is feküdhet, ill. miután megtaláltam a cuclit és be akartam tenni a szájába, ami nem ment könnyen, KicsiFiú kivette a kezemből és betette magának. Igazán rendes. Egy másik alkalommal pedig, szintén hajnalban, mire átkecmeregtem hozzá és a szemem is megszokta a fényt, azt láttam, hogy megfogta a cuclit és kiszolgálta magát. Remélem, a következő lépés az lesz, hogy már nem is hív, simán megoldja a dolgot.

Mai pakolászós fotó:

Ez pedig kb. 20 perce készült. Nem úgy tűnik, mint aki ma alig aludt, igaz?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr351482221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kayama 2009.10.28. 22:30:49

Most másik "blogból" jövök... De Maya vagyok ;)
Édes, fáradt, nyűgös, hisztis, önálló, satöbbi, satöbbi... De mindent bele...

Az enyémek múlt hét végére kifogtak egy majd(?) 40 fokos lázas cirkuszt... de a kicsi nem aludt... dumázott, vigyorgott, játszott - és lázas volt...

Nagyszerű kis kópé, vérbeli pasi... S hogy hiszti van? Hát, kérlek... Tudja, mit akar... ;)
Pussz!

Ja, itt megnézheted legújabb dilimet/blogomat: kayama.blog.hu

bogi_es_kira · http://www.piciangyalkam.blogspot.com 2009.10.29. 22:41:40

húúúúú, de ismerős :)
Kira is amióta betöltötte az egy évet, MINDENÉRT hisztizik.... sajnos azóta is :D
valahogy túl kell élni :(
Olyan nagy fiú már Benedek... pedig még csak most született... :)

Lusthie 2009.11.09. 10:04:58

@Kayama: Remélem, már meggyógyult!
Nem semmi a dilid :)))

@bogi_es_kira:
Bizony, tényleg nagy fiú! És kisebb már nem lesz :)
Hiszti? javul, de ugye vhogy csak ki kell fejezniük magukat. Kitartás! :)
süti beállítások módosítása