13

2009.11.15. 23:36

Sokan nincsenek oda ezért a számért, én mégis szeretem több dolog miatt is. Az egyik, hogy 13-án van a névnapom, a másik, hogy mindig vmi jó történt velem. Most mégsem erről van szó, bár így is kedves szám, mert ugye ma 13 hónapos Benedek.

Nagyon NagyFiú már, sajnos gyorsan telnek a napok, hetek, hónapok. Évekről még nem beszélek, de az az idő is eljön.
Mi változott az elmúlt 1 hónapban? Nem sok minden, de azért az újdonságokat összefoglalom, ahogy már megszokhattátok.

- Mászik! Most már nem csak időnként, hanem folyamatosan!

- 3 napja elfelejtett kapaszkodni. Ahogy állt az asztalnál, már nem támasztotta ki a pocakjával magát, hanem hátrébb lépett és úgy táncolt. Nagyon édes volt.

- Kapaszkodva egyre stabilabban járja körbe a bútorokat, már csak akkor esik, ha nagyon fáradt, de akkor is inkább csak össze, mint hátra :)

- Ha fogjuk a kezét, édesen lépeget.

- Szépen mondja, és egyre hangosabban, hogy "Apa" "Apapap", iszonyat halkan pedig, hogy "Anyanyanya".
Szerinte minden állat azt mondja, hogy "vauvau", bár tegnap óta a boci azt mondja, hogy "bubub", a maci pedig, hogy "brububu". Szóval alakul, lassan a cica nyávogni fog, a béka pedig brekegni.

- Szuper ügyesen pakolgatja a golyókat a golyópálya felső részébe.

- A montessori tornyot nagyon ügyesen rakosgatja egymásra.

- Amint zenét hall, elkezd táncolni.

- Ha azt mondom, hogy naaaaagy taps, akkor kitárja a karjait és tapsol egy nagyot.

- Ha hintázni szeretne, odamegy a hintához és elkezdi lökdösni.

- Esténként már nem akar tápszert enni, hiszen Ő már NagyFiú.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr281528295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sylblog 2009.11.16. 14:53:12

Engem is most köszöntöttek;)Utólag is Boldog Névnapot!:) H1N1 oltással kapcsolatban ma bizonytalanottam el, még nem adattam be. Most vagyok a túl a 12. heti Uh-n, és genetikára kell mennünk.Ha rendben lenne, akkor lehet, de védőnő épp a lelet miatt lebeszélne róla. Blogomban van erről szó.

Lusthie 2009.11.16. 16:07:18

@sylblog: neked is sok boldogságot!
ooooops! pocakosan én is átgondolnám, de így megnyugodtam. na megyek, elolvaslak
süti beállítások módosítása