Pisiminta

2009.11.19. 09:16

Mivel Benedeknek napok óta kisebb hőemelkedése van, gondoltam, viszek pisimintát a laborba, hogy megnézzék, nincs semmi gond. Ez már a második próbálkozásunk, mert mikor utoljára beteg volt, a dokinéni kérte, de akkor addig húztam az időt, míg lejárt a beutaló. Na majd most!

Aham. Anya tervez, gyerek meg nem úgy akarja. A múltkor beszereztem 5, azaz öt darab pisizacsit, biztos, ami fix. Kiindulásnak nem is rossz. Feladat? Egyértelmű, bele kéne pisilni. Na ja. Mert az ám úgy van egy 1évesnél...

Első lépésként meg kell tervezni, hogy ugyanmár mikor tegyem fel a zacsit. Egyértelmű lenne, hogy ugye éjszakára. Na persze! Csakhogy baromira nem jó, ha a zacsi kakis lesz, márpedig Benedek 98%-ban úgy ébred, hogy kakis. Király.

Szóval mi legyen? Jó lenne, ha akkor lenne rajta, mikor alszik, különben lecsúszhat. Aham. Ezt simán meg tudnám oldani, mondjuk az ebéd utáni alvásánál, ha felébredt, húznék be a mintával a laborba, csakhogy 10-ig lehet bevinni. Szép!

Gondoltam, ma még reggeli előtt átpelusozom, rácsatolom, aztán reggeli után úgyis kis ideig a járókájában van, így talán nem folyik ki a cucc. Aham. Csak az kimaradt a számításból, hogy pisi nuku. Negyed 10 van, KicsiFiú meg baromira nem akar együttműködni. Mondjuk megértem, vhogy nekem sem esne jól, ha még a pelusomban egy zacsi is rám lenne ragasztva.

Mi a megoldás? Több ötletem is van.

1. Talán megpróbálom uzsi után rácsatlakoztatni, aztán vagy marad benne valami, vagy nem.

2. Ráteszem éjszakára, aztán vmikor felébresztem, hogy leszedjem róla. Biztos örülni fog.

3. Kivárom, míg talán 1x, pelusozás után rájön a pisilhetnék. Természetesen az elmúlt napokban ezt többször is eljátszotta, én meg takaríthattam. Bezzeg most hiába könyörgök neki :(.

Hmmm... Lehet, hogy ki kéne várnom, míg szólni fog, hogy "Anya! Pisilni kell!"?

Lassan 10 óra. Feladtam, legalábbis délelőttre. Eredmény: pelus tele, zacsiban semmi, kuki fölött piros a bőre. Ha legalább nem 10-ig kellene bevinni!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr641536004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

emm · http://bubukedves.blog.hu 2009.11.19. 10:20:25

vigyél be egy plüsscsöppöt a laborba

sylblog 2009.11.19. 17:57:32

Hallottam már erről a zacskós vizelet minta gyűjtésről babáknál, de nem is tudtam elgondolni, hogy ez ilyen bonyolult dolog. Ha sikerült a minta begyűjtése, majd írd meg, hogy hogyan sikerült.
süti beállítások módosítása