14

2009.12.15. 19:47

Bizony, már 14 hónapos a KicsiFiam.

Tegnap rá kellett jönnöm, hogy lassan komoly nehézséget fog okozni kiszámolni, hogy most éppen mennyi idős is. Nemhiába, matekból mindig jó voltam :).

Újdonságok?

Ezerrel mászik, kapaszkodva jár, bár még önállóan nem. Sőt! egyre kevésbé kapaszkodik, de azért egyedül még nem mer elindulni.

Nagyon édesen táncol, bármilyen zenefélét meghall, rögtön jár a lába, vagy a popóját rázza, vagy kalimpál a kezével.

Duma: Na az nagyon megy. Már mondja, hogy Apa, Anya, pá, csüccs, lámpa. Tudja, mit mond a kutyus, a boci, a maci, a kacsa, a kisegér.

Felismeri a kutyust, a bocit, macit, ha kérdezem, hol van, rámutat.

A "kukk"-ot már nem csak kukucsra használja, hanem arra is, ha lát valamit.

Tudja, hol a pocakja, füle és az okos kis feje, de mióta a lámpát is felismeri, azóta a "hol a lába?" kérdésre is a lámpára mutogat :).

Tegnap hihetetlen édes volt, mert mikor játszottunk, lefeküdtem a földre és bohóckodtam vele. Aztán mikor felültem, rám nézett és mutatta, hogy feküdjek vissza.

Szintén tegnap történt, mikor a hajat mostam. Bedörzsöltem a sampont a fejébe, miután ő is jól megdörzsölte a buksiját, közben meg ezerrel vigyorgott.

Na elég érdekesen alakul az evése. Ma először ette meg a saját főztömet és sztem még ízlett is neki. Nagyon darabos kajákat még mindig nem lehet adni neki, mert időnként fuldokol, de azért egyre ügyesebben eszik. Baromi éhenkórász, mert mikor én kezdek el enni, rögtön jön oda, hiába fejezte be a kajálást 5 perccel előttem, és míg nem adok neki, akkor tuti hiszti van.

Kezd nagyon anyás lenni, de ha mindketten otthon vagyunk, és egyikünk kimegy a szobából, akkor is reklamálás van, viszont könnyen meg lehet nyugtatni.

Ha kimegyek a szobából és bezárom a rácsot, tuti üvöltés van, de ha nyitva hagyom és szabadon mászkálhat, akkor már minden rendben.

Alvás: mostanság megint kétszer alszik. Egyszer tízórai után és egyszer vagy ebéd, vagy uzsi után, ez változó.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr571600274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása