Konduktornál

2009.12.15. 15:05

Mivel Anyu többször piszkált, hogy Benedek időnként ferdén tartja a fejét, gondoltam csak meg kéne szakival nézetni. Sajnos a környékünkön nincs konduktor, így a dolog nem volt egyszerű, de babaúszáson van egy nagyon kedves védőnéni is, akivel beszélgettem erről, úgyhogy ő  beprotezsált minket tegnapra. Már csak azért sem bántam, hogy megnézi, mert ugye KicsiFiú mozgásfejlődése kicsit visszább van, mint a vele egykorúaké - persze minden viszonylagos... -.

Már eleve az kellemes csalódás volt, mikor megláttam az egészséges rendelőt, mert szépen fel volt díszítve, volt egy sarok tele játékokkal és persze totál tiszta is volt. Korán odaértünk, így volt időnk kicsit körülnézni. Aztán megérkezett a konduktor, egy baromira kedves, nyugodt nő. Először kikérdezett a terhesség, a szülés körülményeiről, majd megnézte Benedeket hogyan mászik, hogyan áll fel. A mászásra és a felállásra is azt mondta, tökéletes, de az állásból visszaereszkedésre már nem, mivel térdre ereszkedik, ami azt jelenti, hogy gyenge a csípője. Azért gyenge, mert valszeg - azaz biztosan... - pocakon belül kevés volt a helye, no és a buksija is emiatt áll ferdén, de ezzel már nem lehet semmit csinálni, viszont a csípőjét lehet erősíteni, amire mutatott pár gyakorlatot is.

A harmadik dolog pedig, amire rákérdeztem az volt, hogy vajon örökölhette-e azt, hogy befelé fordul a lábfeje. Persze első nekifutásra azt mondta, hogy nem, de mikor megjegyeztem, hogy Apum, Öcsém, Húgom és az én lábam is így áll, akkor már mondta, hogy lehet. Erre is mutatott gyakorlatokat, ill. a legnagyobb meglepetésemre épp olyan cipőket javasolt, amikről úgy tudtam, hogy nem jók. Azaz most ugye mindenhol azt hangoztatják ortopéd orvosok is, hogy az a jó cipő, aminek nagyon puha a talpa, ill. nem harántemelős. Bár, ha abból indulok ki, hogy "szar" anya az, aki nem szoptat, lehet, hogy át kéne gondolnom a dolgot.... Na ezzel szemben a konduktor azt javasolta, hogy Siesta cipőt vegyünk - én a mai napig betétet hordok a cipőimben -, mert az ugye harántemelős és Benedeknek szüksége van rá. A másik, hogy itthon csak simán csúszásgátlós zokniba járjon, az a legjobb. Azért még szeretném egy doki véleményét is kikérdezni, mert míg Benedek nem jár egyedül, addig van kicsi időnk, aztán meglátjuk, milyen pacskert is vegyünk.

Szóval nagyon hasznos volt, hogy elmentünk, ráadásul Benedeknek annyira bejött a konduktor néni, hogy beállt elé, vegye fel őt. Néztem is nagyot, mert ugyan alapból barátságos, de vadidegennel ilyet még nem csinált.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr701599182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csigamami 2009.12.16. 13:49:34

Mindenkeppen vidd el mäsik orvoshoz!!!! Tudod, en is ferde nyakkal születtem. Anyukäm orvostol orvosig hordott, mindegyik mondta majd elmulik, meg mittom en... Mär eleg kesön kerültem egy normälis orvoshoz, aki mondta Uram eg, müteni kellett volna, de mär kesö. Igy anyukäm masszirozta a nyakamat, s egesz jo lett, szinte mär nem is lätszik. Fenykepesz meg azok akik ismernek eszreveszik, de amugy nem feltünö. Namärmostan, eddig nemis volt vele bajom. De 25 eves korära az ember leäll a fejlödesben ugyi es a kialakult mindenfelek fixälodnak... (majd leepülnek-(azert az meg värhat)Nälam ez most ugy nez ki, hiäba masszirozott anyukäm, sajna mostanra fixälodott minden, s folyamat szedülök. Ugyan kapok recepre masszäzst 3 havonta 1 recept, 6 alkalom. Kb 1 honapig szedüles mentes vagyok, aztän kezdödik elöröl :os Kurva szar igy elni, es mär nem is lehet vele mit kezdeni. Ti meg nem vagytok elkesve. Kerd ki mindenkepp mäsik orvos velemenyet!!!!

Lusthie 2009.12.16. 18:22:22

@Csigamami: köszi, de a nyakával nincs akkora gáz, aki nem tudja, nem is látja. én is ferdén tartom a fejem, ill. B is csak akkor, amikor koncentrál, viszont a lábát mindenképp meg akarom nézetni.

Csigamami 2009.12.16. 22:38:35

:o) oké :o) Az enyém is befele áll... :o) Nemis gondoltam rá, hogy nem lenne normális... én egeész jól eltipegek rajta :o)

Lusthie 2009.12.17. 15:21:10

@Csigamami: nekem sincs sok bajom vele, max. tiniként szégyelltem. most már nem érdekel
süti beállítások módosítása