A hó

2009.12.16. 18:30

Reggel, mikor elsétáltunk a piacra - azaz én sétáltam, Benedek csücsült a kocsiban -, KicsiFiúnak nagyon tetszett, hogy szakadt a hó. Mikor betakartam az esővédővel, nem volt boldog, de utána, hogy már látott, tetszett neki a dolog.

Aztán mikor hazaértünk, gondoltam megmutatom, milyen is közelről ez a hóbigyó. Még így is bejött neki, de mikor levettem a kesztyűjét, hogy azért közelebbről is megvizsgálhassa, rájött, hogy már nem is tetszik, mert piszok hideg, és iszonyatosan elkezdett sírni. Bezzeg mikor már sétálgattunk, megint minden királyos volt. Remélem, a szánkózás be fog neki jönni - már ha Apa ma tud venni egyet :-) -.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr171602727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beso · http://kitti-szonja.blog.hu 2009.12.23. 05:35:13

Helyes kis pirosorrú!!! Az utolsó kép jól kifejezi a hóhoz való viszonyát! :-))

Lusthie 2009.12.25. 23:37:04

@Beso: te is úgy gondolod, hogy odavolt érte? vagy tőle??? hmmmm :)
süti beállítások módosítása