Fogadalmak

2010.01.07. 16:13

Azaz új év, új élet?

Sosem voltam az az ember, aki állandóan fogadalmakat tesz, vagy ha mégis, tuti nem tartottam be. Ennek tudatában, most sem törtem magam.

Szerintem nincs az az ember, akinek nem fordul meg a fejében, mit is csinál majd kicsit másként az új évben. Természetesen én is átgondoltam, és arra a megállapításra jutottam, hogy két dolog van, amit megfogadnék, ha volna értelme. Az egyik, hogy megpróbálok spórolni, a másik, hogy "leszokom" az édességről. Nem is tudom, melyiket lesz nehezebb megvalósítani.

Spórolni? Hmmmmm. Az már ér, ha nem a saját pénzem költöm el?

Leszokás: az jó, ha csak diétás édességet eszem?

És miért nincs értelme fogadalmakat tennem? Spórolni nem fogok, mert nincs miből. Édesség? Ha megfogadtam volna, akkor már rég bajban lennék, vagy legalább komolyan marcangolna a lelkiismeretfurdalás, mert a héten benyomtam egy nagy adag mákosgubát. Jólesett. Meg különbenis! A fogadalmak nem azért vannak, hogy megszegjük őket?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr851647000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Matazeqi 2010.01.07. 19:48:06

Irtó egyszerű! Fogadd meg azt, hogy "MEGPRÓBÁLOM"... vagy bejön, vagy nem, de a szándék már biztos ott van... :) És teljesíted is, legfeljebb nem tudod kivitelezni! Amúgy BÚÉK!
Én megfogadtam, hogy talán nem megyek falnak idén... Talán... :S Megint kezdenek összejönni dolgok, és már tele a puttony... :( Na, pussz Nektek!
M.

Lusthie 2010.01.07. 23:51:27

@Matazeqi: szijaaaaa!
Köszönöm a lapot és nektek is BUÉK!!!!
nem fogadom, szimplán megpróbálom :). 1ébként simán megy, ha kapok diétás csokit :))))))))
jajjj sajnálom! ha gondolod, majd csörögj rám!
pusz

dzsoff 2010.01.11. 14:36:50

Spórolni úgy lehet csak, ha valamiről lemondasz. Spórolni ÁLTALÁBAN azért szokás, hogy valamiből nagyobbat-szebbet-jobbat vagy valamilyen különleges élményt megengedhessünk magunknak. Szerintem már csak azt kell eldöntened, hogy mi a fontosabb: a mostani szinten élni, vagy "rágyúrni a jobbra". hmm?

Az édességgel meg ugyanez a kérdés: mit választasz? a narancsos-mandulás lindt csokit mákosgubával vagy azt, amit elérnél az édességek mellőzésével?
süti beállítások módosítása