Nehéz napok

2010.01.15. 13:26

Na azok vannak, nem is kevés. Azaz inkább éjszakák. Az utóbbi időben iszonyatosan rosszul alszom. Ez köszönhető annak, hogy sajnos rákattantam egy fb játékra (egyre???), ami odatapaszt a géphez. Hmmmm. Függő lettem! Segítség! Na jó! ez annyira nem gázos, viszont az eléggé közrejátszik a pocsék éjszakáimban, hogy be vagyok tojva és egyre jobban. Jövő hétfőn kell bemennünk a HP kórházba, hogy megbeszéljük a csütörtöki műtétet. Már említettem, hogy Benedeknek nem szállt le az egyik heréje, így sajnos meg kell műteni. Próbáltam már homeos bogyót is, de nem segített. Húzhatnánk még a dolgot, de úgy godnolom, nincs értelme. Tudom, hogy szörnyű lesz, de mi a fenére várjunk még? Az, hogy vagy leszáll neki, vagy nem, nekem nem pálya. Ha nem, akkor komoly bajok lehetnek a későbbiekben, amiknek nem szeretném KicsiFiút kitenni, úgyhogy lesz, ami lesz, csinálják meg neki. Már csak azért is jobb, ha most, mivel a sejtjei gyorsan újraépülnek és ő sem fog talán emlékezni a dologra. Bevallom, most még annak is örülök, hogy nem jár totál biztosan, mert így talán nem akar majd nagyon ugrálni. Borzasztóan aggódom érte, de tudom, hogy gyorsan túl leszünk rajta, én pedig erős leszek. Legalábbis akkor tutira, mikor vele leszek, más kérdés, hogy mi lesz, ha nem. Legyünk túl rajta és felejtsük el gyorsan az egészet és kívánom, hogy ennél nagyobb baja soha ne legyen!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr201672474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogyó és Nyuszi 2010.01.15. 18:27:20

Szivacskám!
Meeeeeglepetéééés! Regeltem, h megírjam Neked, naná, h minden rendben lesz, naná, h gyorsan túl lesztek rajta és naná, h KukacKölök pikk-pakk elfelejti majd ezt ez egészet! Te pedig bátor Anyuka leszel! Én sem várnék a helyedben, így lesz a legjobb, megnyugszotok, ha megoldódik ez a probléma!
Pusssszantunk
süti beállítások módosítása