Bili

2010.06.23. 14:15

Azaz "bibi", Benedek szavaival élve.

Tény, hogy nincs még tapasztalatom, de mindig úgy gondoltam, hogy nem fogom erőltetni a dolgot, legalábbis normális időn belül nem. Tudom, vannak, akik már féléves korukban elkezdik biliztetni a babájukat, sőt vannak, akik még korábban, én azonban azt gondolom, hogy csak akkor érdemes, mikor kezd éretté válni rá. Persze ez mindenkinél máshogy működik, de nálunk úgy tűnik, bejött.

Benedek már jópár hete mindig mondogatja, hogy "kaka", de persze akkor általában még nem volt a pelusban semmi. Később rájöttem, hogy jóval előtte, már az ingernél szól. Tudom, ilyenkor kellene ráültetni a bilire és ott tartani hosszabb ideig, de ez nálunk még nem megy, mivel fél percet sem bír egy helyben ücsörögni.

Viszont! Először vasárnap, legutóbb pedig tegnap este belepisilt a BIBIbe! Persze az elsőről lemaradtam, de a másodiknál már jelen voltam. Nagyon édes volt, mutatott a bilire, és mondta, hogy jajjjajjjj, mi meg, hogy dehogyis! És ujjongtunk :)). Nagyon boldog voltam.

Nyáron, ha olyan helyzetben, helyen leszünk, meg fogom próbálni, hogy csak bugyót adok rá, aztán meglátjuk, mi lesz, mindenesetre én már ennek a (nem) kis sikernek is nagyon örülök!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr142103846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása