"Állatkert"

2011.05.27. 16:49

Mint tudjuk, nagy az Isten állatkertje, de azt álmomban sem gondoltam volna, hogy ez egy játszótérre is vonatkozhat. Történt ugyanis, hogy ma a Pesterzsébeti vonatos játszótérre beszéltünk meg randit Benedek barátjával Milóval és Anyukájával. Mi elég korán odaértünk, így sétálgattunk, majd irány a játszótér. Időközben Milóék is megérkeztek. A két pasi nagyon örült egymásnak, édesek voltak, tök jól elrohangáltak, játszottak. Van egy tűzoltóautó, amiben ketten is lehet vezetni, mert két kormány van, ill. sokan fel is férnek rá. Épp beszélgettünk és kb. két másodpercre nem figyeltünk rájuk, mikor arra lettünk figyelmesek, hogy Miló nagyon felsír. Mikor odanéztünk, döbbenten láttuk, hogy egy kiskölök iszonyatosan megharapta szegénykét. Komolyan mondom, én ilyet még nem láttam, a gyerek - vagy inkább vadállat?! - egész fogsora látszódott Miló arcán. Még én is totál elkezdtem remegni, el sem tudom képzelni, mit érezetett MilóAnyu. Körülnéztem, kihez is tartozik ez a harapós kis dög. Ilyeneket nem szoktam gyerekre mondani, de egyszerűen nem tudok más jelzőt rá. Szóval néztem, de senkin sem láttam, ismerné-e őt, viszont volt egy nő, SZEMBEN! az autóval, akitől kérdeztem, hogy nem tudja-e kié a gyerek, erre szólt, hogy FIÚ! Kérdeztem még egyszer, hogy az övé? Mondta, hogy igen. Teljesen kiakadtam, nem sok hiányzott, hogy arcon csapjam. Nem látta, hogy mit csinál??? Vontam kérdőre. Mondta, hogy nem, épp nem figyelt. Mindezt nyugodtan ülve. Aztán fogta, elrángatta, persze mindenféle bocsánatkérés nélkül, majd adott egy kisebb taslit a kölöknek és közölte, hogy "hányszor mondtam már, hogy ne csinálj ilyet!". Összeszedte a másik gyerekét is, majd totál felháborodva elrángatta őket. Basszus! Még ő akadt ki???! Nehogymár a nyúl vigye a puskát! Könyörgöm! Ha tudom, hogy ilyen vadállat a gyerekem, akkor nem engedem felügyelet nélkül a többi közé! Sajnos, ahogy láttam, hogy "fegyelmezte" a nő a gyerekét, nem is várhat el mást az ember, sajnos nem csak a gyerkőcön múlik, hogy ilyen. Remélem, nem marad nyoma Miló kis arcocskáján.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr832936993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása