Nem is olyan Lusthie...

2007.09.11. 20:31

Rá kell jönnöm, hogy nem is igazán vagyok lusta. Azaz jó lenne, ha lenne időm lustizni, de hát annyi minden van! Este is tök rendes kis feleség voltam, mivel

1. nem mentem el farmert vásárolni, így spóroltam egy halom manit - nem rossz felfogás, mi? :-))) -,

2. főztem a Zuramnak fincsi rakottkrumplit, ami nagy arc nélkül, de baromi fincsi lett,

3. pakolásztam és mosogattam is. Na jó! dezsőke, a mosogatógép :-).

Ja! hogy ez a hami nem GI-s? ez legyen a legkevesebb! Másfél kiló és megvan a majdnem versenysúlyom. No meg tényleg nagyon finom lett.

Ha minden jól megy, a hétvégén megint nekiállok fűzögetni. A héten már csináltam egy láncot, de még van egy pár dolog, amit meg kellene csinálnom, többek között a barátnőimnek.

Huhhh azt hiszem, izomlázam lesz. Este, még vacsi előtt teniszeztünk, majd boxoltunk egyet a Zuramal a Wii-n. Elkente a számat, de azért egyik játékban sem adtam könnyen magam :-) Lehet, hogy többet kellene játszani? Nem baj! jönnek a hideg, sötét téli esték, akkor majd lesz rá alkalom.

Holnap meg fociiiiiiiiii :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr30163053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása