Durva téma, de hát még soha nem történt velem ilyesmi!

Eddig....

Mikor elkezdtem a kollégáimmal focizni, kiderült, hogy a frissen beszerzett - a Zuramtól kapott - focicsukám nem volt túl jó választás. Azaz jó lett volna, ha figyelembe veszem, hogy az ilyenfajta cipőkből érdemes egy egész számmal nagyobbat venni. Hogy miért? mert úgy fogsz járni,  ahogy én jártam!

Az én kis csukám 36-os volt, amivel nem is lett volna gond, ha egy idő után nem kezdte volna nyomni az én picike nagylábujjamat. A 36-os méret + a kemény focilabda már sok volt neki. Bírom én a fájdalmat, azzal nincs gond. Legalábbis egy darabig.

A második-harmadik alkalom után feltűnt, hogy egy dolog, hogy baromira érzékenyek a nagylábujjaim, szép lilák is lettek. Nyáron ezzel nem is volt nagy gondom, mivel ugyi a körömlakk ápol és eltakar, azonban most már kezd gázos lenni a helyzet. Úgy látom, szegény körmöcském el akar hagyni :-( Remélem, nem lesz túl fájdalmas!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr18172280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása