Intuíció

2007.09.24. 16:33

Már többször tapasztaltam, hogy bizony vannak megérzéseim, ami gondolom másnak sem újdonság. Szerintem létezik intuíció.

Biztosan vannak emberek, akik már hallgattak ezekre a belső hangokra és a megérzéseik be is jöttek. A múltkor időre kellett mennem a XI. kerületbe. Gondoltam, hogy Harasztiból azért csak nem kellene másfél órával előbb elindulni, hiszen az út csak kb. 25-30 perc. Nem voltam elég bátor, így 1 órával előbb indultam. Erősen törtem a fejem, hogy a Soroksári úton vagy az M0 autóúton menjek-e. Valami azt súgta, hogy a Sorin kellene, de felhívtam az Útinformot, ahol nem említették, hogy a másik irányba bármiféle torlódás, vagy baleset lenne, ígyhát az M0 felé vettem az irányt. Na itt szúrtam el! Gyorsan rájöttem, hogy a megérzésemre kellett volna hagyatkoznom, mivel még Szigetszentmiklóst sem értem el, már totál dugó volt. Kénytelen voltam Csepelen át menni. Végülis kb. csak 10 percet késtem, de akkor is!

Ilyet gondolom már más is tapasztalt.

Bennem leginkább akkor tudatosult, hogy talán jobban kellene figyelnem a megérzésekre, mikor az egyik barátnőmnél megmondtam, hogy ikrei lesznek. Ez volt az első lépés, itt kezdtem jobban felfigyelni a dologra. A második, mikor "megjósoltam", hogy az ikrek csajszik lesznek. Ez is bejött.

Ezután már nem volt meglepő, mikor közöltem egy másik barátnőmmel, hogy tutira kétcsíkos lesz a tesztje, azaz pocaklakója van. Szóval kezdem magam Banyának érezni... Lehet, hogy nem volt véletlen, hogy anno Apukám így hívott?

Azóta is már többször előfordult, hogy figyeltem magamra. És bejött! Persze nem mindig, mert ha bizonytalan az érzés, akkor már mind1.

Érdemes odafigyelnünk a "belső hangokra"? Én úgy gondolom, hogy igen. Lehet, hogy sokmindenre megoldás lenne, ha kicsit jobban figyelnénk magunkat?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr27175605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása