Szurik

2007.09.25. 19:38

Akkor egy kis magánélet....

Mától folytatjuk a kezeléseket, hogy végre mi is át tudjuk élni, milyen szülőnek lenni. Huhhh de kicsavarintottam ezt a mondatot.

A lényeg, hogy esténként megint szurikat kell kapnom, aztán pénteken uh, ahol el fog dőlni, hogy kellenek-e még az injekciók, vagy sem. Aztán hétfőn megint uh, majd talán szerdán is, és ha minden rendben, akkor pénteken jól meg leszek inszemizálva.

Most piszkosul bizakodó vagyok, elvégre egyszer már sikerült, ráadásul akkor még nem is kezelték az inzulinomat. Bezzeg most!

Sajnos (?) még nem vagyok elég bátor, hogy magamat szurkáljam, bár tavaly augusztusban mégis megtettem. Nem volt más választásom. Azaz lett volna....

Épp a sógorom esküvőjének napján kellett beadnom a tüszőrepesztőt. Nem tehettem meg, hogy elrohanok a két szertartás között az ügyeletre, így olyan szurit kértem, amit magam is be tudok nyomatni.

Sógiméknak előbb volt az egyházi esküvőjük, aztán bevonultak a szállodai szobába kicsit magukhoz térni, míg el nem kezdődik a polgári. A Zurammal együtt velük mentünk. A szurim a hűtőben várt. Két választásom volt. Azaz pontosabban három....

1. A Zuram nyomja belém,

2. a sógorom,

3. magamnak adom be.

Miután mindkét pasi arcán láttam azt a bizonyos szadista mosolyt, jobbnak láttam, ha magamat szadizom...

Fogtam magam, hátradőltem az ágyon, felhúztam a felsőmet, előkészítettem a pocakomat... Ők meg néztek. Értetlenül, hogy miért fekszem le. Közöltem, hogy így biztosabb, mert különben lehet, hogy el fogok ájulni. Na itt már ők is kezdtek rosszul lenni :-)

A végén nem volt semmi gond, egy laza és gyors mozdulattal jól hasonszúrtam magam, benyomtam az anyagot, oszt már készen is voltam.

De ennyi elég is volt. Azóta sem lettem bátrabb, így most is esténként el fogok járni az ügyeletre, úgyis jókat szoktunk beszélgetni :-) Miért van az, hogy az ügyeletes dokik és asszisztensek-nővérek sokkal normálisabbak, mint a háziorvosok?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr31176561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

életre 2010.03.22. 13:39:54

szio csoddállak a kitartásodért és az élet felfogásodért

Lusthie 2010.03.25. 21:21:36

@életre: :) köszi!
nem vagy semmi! az elejétől elkezdtél olvasni? köszi! :)
süti beállítások módosítása