Mostanra már totál természetessé vált, hogy szinte minden reggel úgy indulunk el otthonról, hogy felhívom az Útinformot. Ma is így tettem, de nem hallgattam a "hangra".

Történt ugyanis, hogy bemondta ugyan a kedves női hang, hogy lépésben lehet haladni az M0-ás autóúton az M5 felé, mert több autó is koccant, és emiatt az M1 felé is torlódnak az autók, mégis gondoltam egy nagyot és elindultam az M1 felé. Hiba volt. Baromi nagy hiba! Pedig még láttam is a körforgalomnál, hogy vissza kellene fordulni, bár lassan, de azért haladtak a kocsik, azonban mire leértem, már beállt a sor. Két autó állt a belső sávban, mert az egyik lerobbant. Aztán csak megindult a tömeg, de az öröm nem sokáig tartott, mivel a másik hídon szintén baromi nagy dugó volt. Lépésben ugyan, de lehetett haladni. És a mai napig nem tudom, hogy ott miért álltunk. Biztos mindenki a szembesávot bámulta, mint mindig.

Miért van az, hogy a 20 perces utat rendszerint másfél óra alatt sikerül megtennem? Kicsit kezd telelenni a hajam az egész közlekedéssel. BKV-val, ha a Zuram elvisz a hévig, tutira mindig 1 óra alatt bent vagyok a melóhelyemen. Azt hiszem, inkább végigszenvedem a Soroksári út végét, mert ott legalább lehet haladni. Mi a fenéért csináltak ilyen szerencsétlen autóutat???

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr58200323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása