Sajnos az utóbbi időben sokat hallom ezt a kifejezést, egyre többen használják. Szerintem szörnyen hangzik, leírva pedig még rondább. Tulajdonképpen mit jelent "wellnessezni"? Pfúúúj, de rémes! Nálam annyit jelent, hogy elmegyünk egy wellness szállodába, ahol leginkább termálfürdő is van, + különböző szolgáltatások, mint pl. masszázs, edzőterem stb. Tény, én ezt úgy hívom: pihenés egy wellness szállóban....

Mint sokan mások, mi is kihasználtuk a hosszú 7végét, így elutaztunk Sárvárra. Még sosem voltam itt, semmit sem tudtam a városról, max. annyit, hogy van termálkristályuk :-).

Nagyon kis hangulatos hely, a szálloda elég modern, a fürdő szintén. Többször voltunk már Zalakaroson, nagyon bírom a városkát, az ottani szállodát, de kicsit már unom is, és ugyi csak ki kell próbálni más wellness helyeket is. Zalakaros egyik előnye a sárvári fürdővel szemben, hogy van kinti és benti úszómedencéjük, még ha csak kb. 20 méteres is. Sárváron viszont több a termál és a látványmedence is, sőt! nyáron üzemel egy hatalmas csúzda is. Ezt még ki kell majd próbálnom! :-)

Tegnap, azaz szombaton érkeztünk. Természetesen rögtön átvettük a fürdőhöz a belépőket. Akkor még nem akartunk bejelentkezni semmilyen masszázsra - elég gyorsan megkaptuk az órákat* -, gondoltuk, előbb körülnézünk. Később meggondoltuk magunkat, így anyósommal visszamentünk, de egy idő után feladtuk, annyian álltak sorba. Estefelé ismét megpróbáltuk, de akkor sem jártunk sikerrel, mivel már minden masszázshely, jóga és egyéb kényeztetés is foglalt volt. Zalakaroson eddig mindig sikerült bejutnunk 1-1 masszázsra. Ma azért még egyszer bepróbálkoztunk, de csak a sóbarlangba sikerült időpontot kapnom. Mondjuk az sem volt rossz.

Sóbarlang. Még sosem voltam, bár fotókon már láttam, hogy külsőleg semmi extra. Itt is egy szoba volt bépítve ízléses mozaikkővel kirakott ülőalkalmatossággal, és a falakon egy halom só. Jó volt, mert totál egyedül voltam. Azért megnyugtató számomra, hogy nem egy igazi barlangba kell bemenni, asszem a klausztrofóbiám kissé tiltakozna ellene.

Míg lazultam, azon gondolkoztam, hogy az ilyen helyeken dolgozók, hogy pihennek? Vajon ők is "wellnessezni" mennek? Vagy nekik az a kikapcsolódás, ha nagy ívben elkerülik az ilyen helyeket?

*csuklóra applikálható óra formájú szerkezet, mellyel ellenőrizni lehet, mettől-meddig van bejárás a fürdőbe

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr8203065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása