Meglepi

2007.11.01. 12:52

Eddig is tudtam, hogy imádom a Zuram, hiszen nem véletlenül mentem hozzá, mégis időnként megerősít Ő is. Ööööö a szeretetével? vagy mi van?

A lényeg, hogy a napokban megint kaptam tőle egy csokor virágot. Csak úgy. Azaz mondtam, mikor vásárolni(!!!) ment, hogy hozzon nekem vmi meglepit. Hát hozott. Azt hiszem, az ilyen megmozdulásaiért - is - imádom!

A múltkoriban beszélgettem néhány barátnőmmel, kinek milyen a párja-férje. Leginkább az ilyen meglepikről volt szó, és rá kellett jönnöm - mintha ezt eddig is nem tudtam volna -, hogy baromi jól jártam az én drága, kedves, okos, segítőkész Pasimmal!

hmmm... Drágám! azé ne dagadjon túlságosan a májad! Azért vannak hibáid is! :-)

Asszem elég is ennyi róla, mert még a fejébe száll, aminek nem kéne...

Ti szoktatok meglepiket kapni a párotoktól-férjetektől? Mikor kaptatok utoljára virágot? Vagy esetleg csokit?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr78214422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása