Tegnap hihetetlen büszkeség töltött el, a májam ezerrel dagadt.

A múltkor említettem, hogy kiakadtam, mikor odamentem a sporteü tanárhoz, hogy szerintem nem a petesejt él 48-72 órán át, hanem a spermák, és ő tutibiztosan állította, hogy neki van igaza.... Akkor majd szétrobbantam, mert tudtam, hogy ezt valószínűleg én jobban tudom. Hazamentem, ráültem a netre és persze megtaláltam a választ. Viszont úgy voltam vele, hogy többet nem említem, mégiscsak ő a tanár.

Aztán nagy meglepiben volt részem, mikor tegnap, az előadás előtt kérdezte, hogy kivel beszélt a petesejttel kapcsolatban. Kicsit félve, de feltettem a kezem. Akkor rámnézett és közölte a közel 300 ember előtt, hogy nekem volt igazam, elírta a könyvben! Hihetetlenül boldog voltam! Megköszönte, hogy szóltam, én pedig, hogy igazat adott.

Nem semmi, hogy még létezik olyan tanár, aki beismeri, ha tévedett! Köszönöm Tanár Úr!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr34220242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása