Mivel egyfolytában fogyok, mindig frissítenem kell a ruhatáramat. Ugye jó duma? :-)

De most komolyan! Valóban fogyok és már ott tartok, hogy a tavaly beszerzett gatyóim is nagyok, pedig azokat akkor vettem, mikor 13 kiló ugrott le rólam. Utána  ugyan visszahíztam, de később megint lenyomtam 10 kilócskát.

Jelenleg már csak a centik fogynak, ezért is gáz, hogy egy farmerom kivételével már mindegyik lóg a fenekemen. Na jó! Ez azért nem olyan nagy baj. Legalábbis nekem nem, mert ugyi

1. vékonyabb leszek

2. lehet új ruhát venni ;-).

Az első pontot a Zuram is jól viseli, a másodikat már nem annyira, nemisértemhogymiért?

Azt az ominózus egy db farmeromat kb. egy hónapja vettem, igencsak drágáé', viszont úgy gondoltam, hogy csak kellene még egy, mert ez kék, és persze nagy szükségem lenne egy feketére is. Nemhiába! Nőből vagyok. Szóval gondoltam egy nagyot és elmentem gatyót nézni. Ma a második kört futottam, mivel a héten már egyszer felpróbáltam egy Lee farmist, amibe bele is szerettem. Hogy miért nem vettem meg azt? Egyszerű a válasz: el volt varrva. Igen! Egy majd' 18eFt-ba kerülő farmernak el volt varrva a jobb szára! Az eladó azt tanácsolta, hogy inkább nézzem meg egy másik üzletükben, mivel ugyan tudnak rendelni, de ki tudja, hogy az milyen lesz. Na ennyit erről. Ezek után jobbnak láttam, ha inkább még körülnézek. Ráadásul most vhogy a spúrosabb időszakomban vagyok, mert pár nap alvás után rájöttem, hogy egyszerűen sajnálok kiadni egy farmisért - ismét - 17-20eFt-ot, 40-et meg pláne. Lehet, hogy minden döntésem előtt aludnom kéne??? Ez igazán elgondolkodtató...

A lényeg, hogy ma beszédültem a Westendbe, ahol a régi kedvenc, és nem utolsó sorban olcsó üzletemben vettem egy fekete gatyót 5.990 Ft-ért, úgyhogy nagy a boldogság :-). Van farmerom és még spúroltam is egy csomót! Vagy mégsem?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr93222489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása