Az idei első hó

2007.11.12. 11:52

Tudom, hogy sokan nem szeretik, én mégis nagyon élveztem, hogy tegnap végre leesett az első hó. Meglepő volt, mivel reggel fél 8-kor, mikor levittem Kiskutyut ragyogóan sütött a nap. Tökre örültem neki, hogy ilyen szép idő van, mert a Drágámmal úgy terveztük, hogy bemegyünk a városba, sétálni, kajálni, így tudok majd napsütéses fotókat csinálni. Na nem így történt. Kaki-pisi után - Kiskutyu, nem én!!! - visszabújtam az ágyba és hosszú idő után délig lustiztunk. Szóval néztünk egy nagyot, mikor felfedeztük, hogy a napocska helyett a hó szakad. Aztán összeszedtük magunkat és mégiscsak nekivágtunk a Nagyvárosnak.

Előtte még felavattam a fényképezőmet, mint ahogy a fotók is mutatják.

Hosszú menet volt a délután - bár én nagyon élveztem -, mivel megvettük a karácsonyi ajándékok egy részét, amihez a hóesés igazán jó hangulatot adott, majd bementünk a Nyugatihoz az egyik kedvenc kajáldámba, mert meghívott a Zuram ebédelni. Mindezt persze alufelnivel és nyári gumikkal. Így az igazi, nem? Vicces volt, mert a Westend parkolójában helyes kis tócsa volt szegény autókánk alatt, mire hazafelé indultunk. De legalább nem kellett havat takarítanunk :-).

Sajnos, mire hazaértünk, már szinte nyoma sem volt a hóesésnek, pedig olyan szép volt! Nem baj! legalább meg lett örökítve. No meg úgy látszik, jót tett a tegnapi havazás, mert ma normálisan lehetett közlekedni az utakon. Hurrrrrá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr18226238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása