Pécs

2007.11.29. 15:20

Két hete voltunk. Még jó, hogy felrakattuk a téli gumikat, mivel ilyen szép és sok hó esett az éjszaka. Csak azt sajnáltam, hogy napközben nem sütött ki a napocska.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr51246713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

életre 2010.03.28. 16:28:39

Az idén a természet nem sporolt a csapadékkal a párommal mi is lefényképeztük eme remek havas tájat itt a falunkban!!!

Amiota elkezdtelek követni az én pocom is szépen kerekedik 20 hetessen kezdtem ismerkedni az életeddel és immáron most meg mán 23 hetes vagyok ha kiváncsi vagy , hogy én , hogy viselem eme viselős dolgot kérlek írj , mert szivesen írnék röla , de csak akkor ha érdekel, kiváncsi vagy rám/ránk Szioka
süti beállítások módosítása