Karácsony

2007.12.21. 08:02

Mindjárt itt van. Csak 4 nap van hátra Szentestéig. Ti várjátok már?

Nálunk elég változó mostanság, hogy hol töltjük az ünnepeket. Eleinte egyértelmű volt, hogy Pécsre mentünk Anyósomékhoz. Aztán nagyobb lakásba költöztünk, így két éve, hosszú idő után először, újra együtt volt az egész család. Ez Szenteste 19 főt jelentett. Főztem, sütöttem, baromira élveztem a nagy társaságot. Sajnos azóta a Zuram nagymamája elment, így szűkült a család.

Tavaly végül úgy jött ki, hogy 24-én délben elhívtuk Anyumat karácsonyi ebédre, aztán este kettesben voltunk a Zurammal. Ilyen még soha nem volt. Sírtunk, nevettünk, jól éreztük magunkat, és akkor először egymásnak is vettünk ajándékot.

Az idén ismét megyünk Anyósékhoz, de 25-én haza fogunk jönni, így az én családommal is 1ütt tudunk lenni 26-án. Anyumat meg már múlt vasárnap "lerendeztük", de legalább az idén Öcsémnek eszébe jutott, hogy őt is meg kellene hívniuk, ha már mi nem leszünk itthon. Remélem, jól fog sikerülni a két anyósjelölt összeeresztése...

Lehet, hogy másnak fura ez az össze-vissza mászkálás, de én már megszoktam, mivel gyerekkoromban is ez volt. Azaz 24-én Anyuval voltunk, 25-26-án, vagy 26-27-én pedig Apuval. Édesapámmal 1999. Szentestéjén voltunk utoljára együtt. Nyugodjék békében és a többi halottunk is!

Azért van előnye a nagy családnak! Sokkal több ajándékot kapunk ;). No meg adhatunk!

Ki, kivel, hogy és hol szokta tölteni az ünnepeket? Szűkebb vagy tágabb családi körben? Hogy tudjátok megoldani, hogy mindenkivel találkozzatok?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr32270306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása