Csúszott az M7-es

2007.12.24. 08:05

Vasárnap reggel hallgattam a rádiót és beláttam, jól döntöttünk, hogy már szombaton lejöttünk Pécsre, mivel a hírek szerint iszonyatosan le volt fagyva az M7-es és több baleset is történt.
Még jó, hogy nem volt semmi gáz, mikor jöttünk, mivel én vezettem. Nagyon nem örültem volna, ha történik valami...

Volt, aki ma utazott ezen az útvonalon? Tényleg ilyen gázos volt?

Mi 1ébként az egészből max. annyit éreztünk, hogy pl. a pécsi görögkatolikus templom előtt volt egy kisebb korcsolyapálya. Kár, hogy nem hoztunk korit :-)).

Azért jó lenne, ha kicsit esne a hó és nem fagyna ennyire. Szép volna, ha fehér karácsonyunk lenne. Bár végülis a dér is szép fehér :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr23273602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása