Fehér Karácsony

2007.12.27. 00:13

Gyerekkorom óta imádom a havat. Nagyon szeretek szánkózni, hógolyózni és persze korizni is, bár sajnos előbbieket a hóhiány, utóbbit pedig időhiány miatt nem tudom űzni.

Szóval piszkosul örültem, mivel Pécsett már 24-én elkezdett esni a hó, és igazán nem is tudom, mikor hagyta abba, mert 25-én délután, hazafelé jövet, még mindig szakadt. Hihetetlenül szép tájakon mentünk keresztül. Kicsit olyan volt, mintha egy mesébe csöppentünk volna, gyönyörű fehér volt minden. Csak sajnos hamar végetért, mert Siófokhoz közeledve nemhogy nem esett, de még csak a házak tetején se látszott semmi :-(.

Viszont boldog voltam, mert úgy látszik, meghallgattak az angyalok! Egyszerűen csak fehér karácsonyt szerettem volna. És így is lett! Bárcsak minden imám eljutna hozzájuk!

Sajnos fotót csak a városban tudtam készíteni, hazafelé nem nagyon, mert már sötétedett, de azért meg tudom mutatni, hogy milyen szép és nagy hó volt.

Pécs:

Hazafelé:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr36275956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása