Sportpszichológia

2008.01.07. 23:52

Egész nap paráztam a sportegészségügy vizsgától. Tiszta idegbeteg és piszok fáradt voltam, mivel sikerült ma hajnali 1-kor lefeküdnöm, 6-kor pedig kelni kellett.

Meló helyett is inkább otthon kellett volna maradnom tanulni, de reggel vérvételre kellett mennem, így nem volt már értelme, hogy hazamenjek, szóval bementem. No meg elég sok munka is volt, így legalább elvégeztem azokat és még puskát is csináltam.

No és a hab a tortán!

Eü vizsga előtt megtudtuk, kinek hogy sikerült a sportpszicho. Kb. madarat lehetett volna velem fogatni, mikor megtudtam, hogy 4-es lett! Én meg azon izgultam, hogy egyáltalán meglegyen...

A lényeg, hogy sikerült, és remélem, a sporteü sem lesz sokkal rosszabb! Ilyen hírekkel még vizsgázni is sokkal jobb volt :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr7288956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása