Úszás...

2008.01.15. 10:11

Az úszóoktató suliban a múltkor kitalálta a Tanárbácsi - egyik kedves diáktársunk hatására -, hogy felezzük az órákat, így az egyik részében elmélet lesz, a másikban pedig megyünk a TF uszodájába.

Múlt szerdán végülis elmélet nem volt, helyette viszont úsztunk.

Hááááááááááááááát......! Több dologra is rá kellett jönnöm.

Az egyik, hogy nem vagyok már tizen-huszonéves. A másik, hogy az állóképességem a béka feneke alatt van. A harmadik pedig, ami igazán kiakasztott, hogy a tüdőm már nem bírja. Öregszem...

Miért nem bírta a tüdőm? Úgy látszik, nem tetszett neki az asztmára kb. két éven át kapott szteroid, az edzetlenség és a hirtelen hajtás.

A fizikai állapotom lestrapálásában az is közrejátszott, hogy nem ettem időben - a gyógyszer mellé, amit szedek nagyon is fontos, hogy napi 5x, kb. ugyanabban az időben kajáljak -, és a nagy erőkifejtés miatt sokkal több szénhidrátot égettem el, ami viszont gyengeséghez vezetett. Azt hiszem, leginkább a kajahiány miatt készültem ki. Pontosabban, totál kidőltem, a felénél fel is adtam. 2 dolog nyugtatott csak meg. Azaz három.

1. Tanárúr már az elején szólt, hogy aki nem bírja, nyugodtan mehet szaunázni. Itt még csak mosolyogtam...

2. Nem én voltam az egyetlen, aki kidőlt, rajtam kívül újdonsült barátnőm + még egy srác is jött a szaunába melegedni, bár ő lehet, hogy csak miattunk? :-)

3. Ráfoghatom, hogy a baba"projekt" miatt vagyok így lestrapálva, hiszen az elmúlt időszakban mindig volt valami, ami miatt nem tudtam úszni, futni, erősíteni.

Szombaton megpróbáltam kicsit edzegetni, de ott is az volt a baj, hogy nem ettem időben, így totál kikészültem. Annyira, hogy a hajmosásnál már eléggé remegtem. Alig vártam, hogy végre kajához jussak. Durva volt és döbbenetes is, hogy mennyire nem bírja a hiányt a szervezet. Talán nem kéne ennyire kihajtanom magam...

Most csütörtökön is lesz úszós suli, kíváncsi vagyok, mennyire fogom bírni. Majd megpróbálok jobban figyelni a kajára, és nem azzal foglalkozni, hogy a többiek mennyivel jobbak nálam.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr34292738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása