Elbaltáztam

2008.01.29. 20:38

Tegnap felhívott a csecsemőúszó oktatóm és jól leszúrt. Hogy miért? Szimplán csak annyi történt, hogy sikerült egy igen pocsék dolit írnom. Általában elég nehezen viselem, ha felhívják a hibáimra a figyelmemet, de ebben a témában jól bírom, mivel rám nem jellemző módon mostanság maximalistává váltam. Na pertye! Muszáj is, elvégre szeretnék velük dolgozni. Mármint az oktatás helyszínén, hogy ködössen fogalmazzak :-).

Szar volt hallani, mikor az oktatóm közölte, hogy meglepte a bénaságom, és hogy nem ezt várta tőlem. Tényleg nagyon elbaltáztam a dolgozatot, úgyhogy totál megérdemeltem a leb....ást. Véjgülis a maximális 30 pontból sikerült 24-et összeszednem. Oké, ez azért nem tűnik annyira drasztikusan rossznak, mégis jobbnak kellett volna lennie... Na majd szombaton, mikor majd órarészt kell tartanom, bebizonyítom, hogy nem vagyok ennyire béna :-))))

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr56316968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása