Első napjaim itthon

2008.02.10. 10:52

Szerda: mint már írtam, megvolt a punkció, így egyértelmű, hogy itthon maradtam.

Csütörtök: jó döntés volt, hogy nem mentem dolgozni, mert fájt a pocóm. Mint kiderült, ill. várható is volt, kicsit túl lettem stimulálva. Tény, eléggé beparáztam, de a lelkem mélyén éreztem, hogy nem lesz nagy baj.

Péntek: para még mindig volt, bár a pocakom már sokkal jobban működött, de azért bementünk reggel Dokibácsihoz egy qqcsra. Megnyugtatott, hogy ugyan van egy kicsi folyadék benne, de minden rendben, sőt! Egy kisebb hyperstimu jótékony hatással van a beágyazódásra is. Vért is vettek, így ettől függött, hogy szombaton, vagy hétfőn kapom-e vissza a kisvirágokat. Mivel a vérvétel eredménye jó lett, így a szombat maradt.:-). Ja! és 16-an gyönyörűen osztódtak :-)

Pénteken még - kihasználva a nyugit - fűztem 3 gyűrűt :-) és sétáltam egy nagyot Kiskutyuval, bár ez nem volt könnyű. Láttatok már olyan kutyát, aki egyszerűen nem szeret sétálni még a szép idő ellenére sem? Na hát a milyenk ilyen. Odafele mindig ráncigálni kell, de legalább visszafele sétál rendesen. Már ez is valami :-))

Szombat: a Nagy Nap. Reggel korán felkeltünk - már amennyit aludtunk az éjszaka -, összeszedtük magunkat és elmentünk az Intézetbe. A többit már leírtam. Miután hazajöttünk, felhívtam anyósomat, aki elkezdett aggódni, hogy feküdjek, nehogy kiessenek :-). Megnyugtattam, hogy azért ez nem olyan egyszerű :-).

Este lementünk a szomszédasszony-barátnőmékhez babázni. Mondjuk én nem mertem megemelni - de azért volt ám a kezemben, nem bírtam ki :-)))) -, a Zuram viszont jól elvolt a kiscsajjal. Mit ne mondjak, baromi jól áll neki :-)))). Tutira jó Apa lesz!

Ma már vasárnap van. Eddig csak pihi, de délután már a Nagyfőnököm engedélyezett egy kis sétát. Tiszta tavasz van! A séta és a levegő meg mindig jó :-).

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr73333303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása