Álommanók

2008.02.21. 19:59

Mióta itthon vagyok, totálisan hozzászoktam, hogy délután 3 körül alukálok egyet. Na ma ez elmaradt. Napközben elmentem a szomszédasszony-barátnőmnek és nekem ebédért, DM-be és az ékszerészhez, mert múlt szombaton beadta a Zuram a gyűrűmet, amivel megkérte a kezem, eltörött. Szóval autókáztam egyet a barátném kocsijával. Jó volt :-). Az utóbbi időben, csütörtökönként - mivel ilyenkor jön hozzánk a Takinéni - együtt ebédeltünk, így legalább jól kidumáltuk magunkat, és ugyi a társaság is jól jött mindkettőnknek.

Max. 1 órát nem voltam itthon, ami alatt drága Kiskutyunk sikeresen kivakarta magát. Talán már említettem, hogy szegényke eléggé allergiás. Miután több, mint két hete itthon vagyok vele és nem engedem vakaródzni, kihasznál minden időt, hogy jól tönkretegye magát. Tudom, nem direkt csinálja, de annyira rossz nézni. Az utána szükséges takarításról ne is beszéljünk, mert rendszerint ilyenkor horror a hely.

De nem is erről akarok írni. Ahogy visszaértem, bevittem a kaját és a vásárolt cuccokat a barátnőmhöz, és a bizti kedvéért felhívtam Takinénit, hogy mizújs, aki közölte velem, hogy amióta elmentem, jól szétvakarta magát :-(. Na ennyit a közös ebédről, pletyiről. Levittem a Drágámat pisi-kakira, aztán, beszaladtam a kajámért és a többi szajréért, majd hazamentem. Persze szegényke a leszúrás után remegve feküdt le a helyére, de innentől kezdve egész jól viselkedett.

Na a lényeg, hogy nem tudtam délután aludni, mert a hálóban voltam, nem pedig a nappaliban, és itt valahogy nem sikerült elbóbiskolnom. Nem tudom, hogy mi a fene van a kanapénkkal, de a Zuram szerint is tutira álommanók vannak benne, mert ott rendszerint elalszom. És a vicc, amiért elkezdtem ezt a "kis" irományt, hogy kb. fél órája itt ülök és már ragad is le a szemem. Mi lesz később? Megint nem fogom tudni végignézni az esti filmet? Mostanság ismét elalszom az első reklám után, ahogy régen a Barátok közt közben, csak akkor meló mellett suliba jártam, most meg egész nap itthon vagyok. Ki érti ezt?

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr83348912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása