Para hegyek

2008.02.25. 08:51

Elég pocsék éjszakám volt, alig aludtam az éjjel. Az egyik para barátnőm miatt volt, aki ma reggel tesztelt - hozzáteszem, még mindig nem tudom, hogy mi lett az eredmény! -, a másik szarakodás pedig a hülye tüneteim vizsgálgatása miatt. Tiszta dili vagyok, hogy magamnak csinálom a problémákat.

Nah közben barátnőmtől is megjött az infó, hogy sajnos nem sikerült, amit egyszerűen nem tudok elhinni, mert én konkrétan azt álmodtam, hogy azért kellett nyugtatgatnom, mert nem hitte el, hogy sikerült! Ott kell lennie annak a második csíknak! Nehogymáne!!!! Biztos olyan jó a tesztje, mint amikkel én játszom már napok óta. Na azok gyönyörűen még mindig halványak. Még jó, hogy nem csak ezekre támaszkodtam. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

És persze éjszaka mivel foglalkozzon az ember lánya? Fájnak a melleim? Miért nem jobban? Ugyi minden rendben van? Miért nem sötétedik jobban azon a rohadt teszten a második csík? Hihetetlen barom vagyok, hogy saját magamat hergelem. Nah megyek is inkább pihizni, rámfér! Meg egy agymosás is....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr31353355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mythril 2008.02.25. 21:21:20

a csík miatt no para...halvány csík is tutira csík ;) Mici is alig látszott... már majdnem kukáztam mire halványan megjelent vagy egy óra múlva....
a cicifájás meg nem biztos hogy lesz, pl nekem nem volt egyiknél se (majd lehet pótolni szülés után, hihi, ráér akkor is...)

Lusthie 2008.02.25. 22:28:18

:) Ma már nem te vagy az első, akinek nem volt cicifájása. Nah majd a hányingerre leszek kíváncsi, mert alapból egyáltalán nem vagyok hányós.
Azért csak sötétebb lett az a rohadék csík a gagyi tesztből is ;-)

mythril 2008.02.28. 20:20:21

remélem arra is hiába fogsz várni :)))) inkább ne akard tudni milyen, azt hiszem engem ez az egyetlen dolog ami visszatartana a következőtől, ha aktuális lenne egy kistesó nálunk..túl élénkek még a fetrengve émelygős-hányós-gyomorfájós hónapok emlékei... és lehetett volna rosszabb is, van aki nem 18 hanem 40 hétig rókázik. ha így vesszük még mázlista is voltam...

ja és bocsi a maiért...halálosan be voltam bambulva, amellett hogy rövidlátó vagyok :))) legközelebb lécci rúgj bokán :)))

Lusthie 2008.02.29. 09:53:44

:-) no problem! én 1ébként alapból nem vagyok se hányingeres, se hányós. Na majd meglátjuk, mi lesz :-)
süti beállítások módosítása