Az élet kegyetlen és harcos

2008.02.27. 12:30

Már megint! Sajnos ismét azt kell mondanom, hogy nem értem! Egyszerűen nem értem, hogy az olyanoknak, akik nem akarnak babát, miért sikerül minden nehézség nélkül, akik meg évek óta szeretnének, fel vannak rá készülve és nagyon szeretnének, miért nem? Miért ilyen kegyetlen az élet?

Barátnőm hosszú idő után végre eljutott odáig, hogy a sok sikertelen stimus hónap után egyáltalán befejezzen egy lombikot úgy, ahogy kell. Ráadásul piszok nagy eséllyel indult neki, mivel gyönyörű sejtecskéket kapott vissza. És nem értem, hogy miért nem sikerült! Pozitív volt, a virágocskái gyönyörűek. Úgy éreztem, még életében nem volt ennyire felkészülve az egészre. A hétfői negatív tesztje még annyira nem tört le, nagyon bíztam benne, hogy ma mégiscsak ott lesz az a második csík. De nem! Nem sikerült! De MIÉRT???? Persze, most jöhet a szöveg, hogy nagyon ritka, hogy elsőre sikerüljön stb... De akkoris! Annyira szeretném tudni!

Drága Gidusom! Iszonyatosan sajnálom és TUDOM, hogy nektek is lesz még babátok! Nem tudok mit mondani, csak idézni Hemingwaytől kedvenc idézetemet. Nekem már sokat segített, hátha neked is!

"Emberi törvény kibírni mindent és menni mindig tovább, még akkor is, ha nem élnek már benned remények és csodák"

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr50356492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gidus 2008.02.27. 17:55:45

Drága Szivacs !! Köszönöm a támogató szavakat, sokat jelentenek ezek nekem ! Hogy is volt annak idején a mondásod ? Vágy, hit, siker ? Valami ilyesmi, de ezek is sokszor eszembe jutnak. De hidd el jelen pillanatban bármilyen súlyos dolgot is mért rám az élet, a lelket a a barátaim szeretete és gyerkőceik vagy pocaklakójuk mosolya jelenti ! Ezek közé tartozol Te is és a hitemet a Te sikered erősiti most a legjobban !!! MInden jót és szépet, valamint jó egészséget kivánok mindkettőtöknek ! Gidus

Lusthie 2008.02.27. 18:15:14

Hit, remény, elvárás :-)
Örülök, hogy nem "hatok" rád most negatívként és köszönöm a jókívánságokat! Vigyázz nagyon magadra! és tudod! én hiszem!!!!!
süti beállítások módosítása