Hospitálás, gyakorlat

2008.02.27. 09:44

Szombaton, babaúszáson már a 3-as csoportnál voltam gyakorlaton. Ugyan nem töltöttem túl sokat a vízben, csak durván két órát, de így is élveztem. A mostani szombaton lesz a gyakorlati vizsgám, kíváncsi vagyok, hogy fog sikerülni.

A hospitálások és gyakorlatok után mindig írunk dolgozatok, melyek szerint nagyonis úgy tűnik, hogy fejlődök! Bizony ám! Most először kaptam mindkettőre 28 pontot! Ja! 30 a maximum... Igen, maximalista vagyok, mert piszkosul érdekel a dolog és nagyon élvezem. Hihetetlenül ki tud kapcsolni, mégha hajnalban is kell kelnem. Nem baj, ez a legkevesebb, már elég jól megszoktam. Az álomkór miatt azért kicsit keményebb a dolog, de bírom :-).

Mivel két hete nem tudtam a 2-es csoportból vizsgázni, így túl nagy tapasztalatom nincs a 10 fő fölötti gyerkőctömeggel, de valahogy majdcsak megoldom. A feladatokat jól meg kell tanulni, utána már gond nem lehet, elvégre a hangom nem túl kicsi szerencsére. Mondjuk szombaton összesen négyen voltunk a vízben, amiből ugyan csak hárman tartottuk az órát, mégsem volt olyan egyszerű. Kikaptam négy olyan gyerkőcöt, akik közül konkrétan csak egy volt, aki meg tudta és akarta is csinálni a feladatokat. Ketten kezdők voltak, ráadásul az egyik mégcsak buborékot sem tudott fújni :-(. /az első feladat a parton hasalva, szívószállal buborékfújás/ A harmadik gyerkőc pedig a dackorszaka kellős közepén volt, úgyhogy leginkább semmit sem csinált. Szóval jól elvoltam. A vizsga keményebb lesz, mert mostanság ebben a csoportban igencsak sokan szoktak lenni, min. 10-12-en. Nem lesz egyszerű egyszerre terelgetni őket, azaz leginkább a szülőket, de nem baj! Megoldom!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr37356252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása