Basszus...

2008.03.14. 21:14

És ez nem egy káromkodás, bár az is lehetne. 3 évvel ezelőtt, mikor beköltöztünk az új kéglinkbe, este, totál kifáradva, ledőltem a kanapénkra, gondoltam pihizek egyet. Na ja! Próbáltam, de nem ment. Emlékeim szerint már talán éjfél is volt. Hogy miért nem tudtam nyugodtan pihenni? Szimplán azért, mert dübörgött alattam az egész kanapé. Egy darabig bírtam, mert ugyi mégse kéne már az első este összetűzésbe kerülni az új szomszédokkal, de a végén feladtam és lementem hozzájuk. Csengettem. Egy db-ig vártam, nem nyitottak ajtót. Aztán megint csengettem. Na ekkor már kijött a ház ura. Totál álmosan. Bemutatkoztam és megkértem, hogy legyen szíves lejjebb venni a zenét, vagy legalább a basszust, mert szétmegy a fejem, én is szeretnék pihenni. Kiderült, hogy ők úgy aludtak...

Nah ma délután, mikor a dolgozóban ültem, szintén feltűnt, hogy vhol zenélnek. Először azt hittem, hogy a ház előtt jackarizik vki az autójával és abban üvölteti a zenét, de aztán kicsit jobban figyultam, és rájöttem, hogy megint csak a szomszédaink muzsikálnak. Hozzáteszem, tök jóban vagyunk velük. Szóval hívtam a srácot, aki nem vette fel a mobilját, de közben észrevettem, hogy szomszédasszony-barátnőm, aki ugyi a felesége, éppen akkor jött haza, így kértem, szóljon már a Zurának, hogy vegye lejjebb a zenét, mert most ráadásul nemcsak a basszust halljuk. Kiderült, hogy valszeg azért üvöltött ennyire, mert a 3 hós babó nagyon sírt és így szokták megnyugtatni, ill. már nem bírta az apuka. Mondtam, hogy ez ok, de most nemcsak a nappaliban, hanem a dolgozóban is hallom és nem túl jó érzés. Persze lejjebb vették. Azért nem tudom elképzelni, hogy ettől egy törpi megnyugodjon, ráadásul előbb-utóbb még meg is fog süketülni. Lehet, hogy veszek nekik egy-egy füldugót. Vagy nekem kéne? Én asszem nem járnék jobban, mert nemcsak a hangot lehet időnként hallani, hanem a kanapé is rezegni szokott. Remélem, sikerült megnyugtatniuk a kiscsajt, bár tudom, hogy nem könnyű.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr62381382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása