Vizsga, má' megin'!

2008.04.01. 12:09

Tegnap voltam edzéselmélet uv-n és egyre jobban úgy érzem, hogy totál hülye vagyok. Legalábbis ehhez a tantárgyhoz. Most tényleg tanultam, ráadásul puskám is volt, amit használni is tudtam, mégis voltak olyan kérdések a tesztben, amire csak tippelni tudtam. Egyszerűen annyira faramuci és hülye módon voltak feltéve a kérdések, hogy totál megzavarták az embert. Ráadásul a könyv elég pocsék, baromira nincsenek benne magyarázatok, példák, inkább csak felsorolások, táblázatok. Ráadásul az egyik kérdésre egyáltalán nem találtam választ még a könyvben sem!!! Lehet, hogy csak beugratás volt?

Totál durva, de ez a negyedik vizsgám, az előző 3 tantárgyból pedig úgy sikerült levizsgáznom - amire azért nem vagyok túl büszke -, hogy nem igazán tanultam rájuk. Az egyiknél csak az előadáson írt jegyzetemet néztem át, a könyvet el sem olvastam, a másik kettőnél pedig kb. előző nap rágtam át magam a könyveken. Két vizsgám 3-as, a harmadik pedig 4-es lett, ami nem azt mutatja, hogy piszok könnyűek voltak a tesztek, a dolgozatok, hanem, hogy talán mégsem vagyok ennyire agyament. Itt lehetett a józan paraszti észt és a tapasztalatokat, no meg a tanultakat is használni.

A mostani vizsga meg teljesen kikészített, baromi ideges voltam. előtte és utána is, még éjszaka is ezzel álmodtam. Tanultam, puskáztam, mégis úgy érzem, hogy nem sikerült. És ha ez így van, akkor szóbelizni kell mennem (hatezerért...), aminek meg egyáltalán nem örülök. Egyszerűen nem értem, másoknak hogy a fenébe sikerült, ráadásul néhányaknak 5-ösre megírni. Tényleg ennyire dili és nyomi vagyok??? Ok, hogy Pocaklakó szívja el az agyamat, de ennyire???
Azt hiszem, a Zuramnak van igaza, és tojni kell az egészre, most más a fontosabb.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr31406412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása