Guitar hero party

2008.04.06. 23:20

Szombaton - a változatosság kedvéért - vendégek voltak nálunk. Na jó! Piszok jól éreztem magam, azt hiszem, igazán jól sikerült a buli.
Sógorom ugyi még szerdán jött hozzánk, szombaton Sóginéni is megérkezett, aminek baromira örültem, mert már nagyonnagyon régen volt nálunk. Aztán jöttek a többiek. Nem voltunk sokan, csak még két pár érkezett, de így legalább viszonylag kényelmesen elfértünk.

Még péntek este csináltam sütit és tésztasalit, szombat délelőtt pedig a Zuram készítette elő és fűszerezte be a husikat, míg én suliban voltam.
Meg kell mondjam, piszok fincsi volt, kőgrillen sütötte + fűszerezett paradicsomot is, amit többféle sajttal sütött meg. Asszem szerencsés vagyok, hogy ilyen férjem van és nem csak azért, mert jól főz :-).

A buli "témája" az újonnan beszerzett wii játék, a guitar hero volt. A Drágám elég sokáig vadászott utána, míg végre sikerült megvennie, azóta viszont nem nagyon telik el olyan este, hogy ne "gyakorolna". Szóval elmondhatom, hogy rocksztár a Zuram :-).
1ébként úgy tűnt, a többieknek is eléggé bejött a játék, még a 3 lányból kettő ki is próbálta, bár csak egy játszott vele többször. No meg én, ha a fiúk hagytak :-). Jók kis játék, bár amikor először próbáltam, nagyon felhúzott, mert egyáltalán nem ment. Aztán a második próbálkozásnál már elég jól belejöttem.

Volt még egy nagy meglepi is, mivel az egyik pár bejelentette, hogy babát várnak. A Zuram csak annyit kérdezett, hogy hanyadik hétben vannak, aztán közölte, hogy akkor mi beelőztük őket :-). Szóval tényleg nagy meglepi volt, és nagyon jólesett, hogy a lányzón látszott - és a többieken is, akik még nem tudták -, hogy tiszta szívből örülnek és persze én is az ő boldogságuknak.

A Sóginénim nem sokkal előttem dőlt ki, én kb. 2-ig bírtam. Mint ma reggel kiderült, a fiúk kb. hajnali 4-5-ig nyomatták, még jó, hogy a legtöbb szomszédunk nem volt itthon :-).
Reggel kb. fél 9-ig bírtam aludni, de akkor már nagyon reggeliznem kellett, így igencsak mehetnékem volt, de nem mertem kimenni a konyhába, mert azt hittem, hogy két haversrác ott alszik. Közben kiderült, hogy a Zuram a gyerekszobában ágyazott meg nekik, így vígan kimerészkedtem a nappaliba. Nah néztem nagyot, mert fel volt kapcsolva az összes lámpa, bekapcsolva a tévé, a teraszajtó nyitva, az egyik srác meg a kanapén aludt :-). Kiderült, hogy ő valóban a nappaliban aludt, és azért nem a gyerekszobában, mert csak tévére tud durmolni. Mondjuk én is tévére alszom el rendszerint, szóval totál megértem.

Összességében jól sikerült a buli, és valszeg a többiek is jól érezték magukat, mivel a pasik még reggel is folytatták a gitározást. Meg is jegyezték, hogy biztos örülünk nekik, merthogy tegnap estére hívtuk őket, arról meg nem volt szó, hogy még reggel is folytatják :-). Engem nem zavart, jó fej a társaság, ráadásul az egyik srác még nem is volt nálunk és tegnap még a felesége is ott volt egy db-ig a két gyerkőccel, ma meg jött is érte, úgyhogy legalább tudtunk pár szót beszélni.

A másnap, ahogy a Sógimat érte:


No és a lakás most hogy néz ki? Tele sörösüvegekkel, akárcsak egy rocksztárnál buli után, stílszerűen.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr24414225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása