Érdekes csevegés...

2008.04.08. 13:21

Valszeg én vagyok érzékenyebb, de ma ismét sikerült feltornáznom a vérnyomimat.
Történt ugyanis, hogy msn-en csevegtünk az egyik kolléganőmmel, aki babás és a 16. hét környékén járhat.
Eleinte simán csevegtünk, érdeklődött hogy vagyok, én is érdeklődtem. Jól vannak. Kérdezte, mikor megyek legközelebb dokihoz, mondtam, hogy 17-én, genetikai vizsgálatra.
Erre rákérdezett, hogy mi az a genetika?
Annyira fura! Tényleg ennyire nem tudják azok a kismamák, aki szimplán lesznek állapotosak?
Küldtem neki linket, el is magyaráztam. Ö meg értetlenkedett, hogy minek az nekem.
Elmeséltem, hogy volt egy vetélésem, lombikbabám van, és hogy 34 éves vagyok, tehát már a veszélyeztetettebb kategóriába tartozom.
Erre ő is megjegyezte, hogy volt két vetélése. Én meg elkezdtem sajnálkozni, kérdeztem, mikor...
Válasz: nem úgy mint neked...
Nah itt már kezdett felmenni a vérnyomim és elmeséltem neki, hogy mi az abortus és a missed abortus között a különbség, és megkértem, hogy ha vkinek azt meséli, hogy vetélése, abortusza volt, utána ne jegyezze meg, hogy ő akarta, mert valszeg ki fognak akadni, főleg, ha olyannak sikerül elmesélnie, aki évek óta szeretne babát. Ez egyszerűen nem vetélés. Ez abortusz. Vagy én tudom rosszul?

Most komolyan? Miért ennyire furák az emberek? Ok, hogy nem tudja, hogy mi a genetikai vizsgálat, de könyörgöm! Ne mondja az abortuszára, hogy vetélés volt!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr94416683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya · http://matazeqi.mlap.hu 2008.04.08. 15:51:29

Ne tornászd fel az agyad ilyeneken... Vannak emberek, vannak bölcs emberek, vannak egyszerű emberek, vannak érzékeny, érzéketlen, buta... és még sorolhatnám, milyen emberek. Ja, és vannak fogalomzavaros emberek is ;)

Bizonyos dolgokat mindenki máshogy él meg. Aki megszenved egy bizonyos dologért (legyen akár bébi, akár bármi más), egész máshogy éli át, mint az, akinek "természetes", hogy van... Neked, nekem... illetve a kolléganődnek egész más a fontos, és egész más a természetes...

Azonban - azt kell mondjam - Neked most más dolgod van. Odafigyelni RÁTOK. Nem más... ÉLVEZD azt a csodát, ami végre megadatott neked... L'Oreal... ;) (Tudod... Mert megérdemled!!!)
süti beállítások módosítása