Budi probléma

2008.04.09. 08:11

Tudom, most sokaknak megfordul a fejükben, hogy "de jó neki, hogy nincs más dolga, amivel foglalkozzon", számomra mégis kezd komoly probléma lenni a kló kérdés.
Ugyi ebben az állapotban már az is nagy szó, ha hetente többször el tudja végezni nagydolgát az ember lánya, nekem mégsem ez a nagyobbik gondom, ezt a helyzetet már megszoktam.

Hogy akkor mégis mi? Évek óta mindig úgy ülök, ültem a klotyón, akárcsak a "Gondolkodom, tehát vagyok" szobrocska. És tény, hogy valóban itt születnek a legjobb gondolatok, ezt ne is tagadjátok! Tehát ezzel nincs is gond, viszont mostanság egyszerűen nem tudok normálisan előre dőlni, mert Pocaklakóm már többször is nemtetszését fejezte ki, annak ellenére, hogy konkrétan még nem érzem a mozgását. Viszont annál inkább tudtomra adja, hogy ez neki így nem jó, mert nyomom.
Szóval nem tudom, mi lesz később, kénytelen leszek vigyázba ülni a klón, ráadásul a nemrégen vett budideszkánknak nem kicsi holtjátéka van, így ha nem figyel az ember, a kagylóban végezheti.

Megoldás? Több is van, mint pl.: vigyázba fogok ülni. Ezt mondjuk tuti muszáj lesz.
És mi legyen a deszkatánccal?
1. Átszokom a másik helyiségbe, ami tulképpen a sima wc - eddig a fürdőben lévőről csacsogtam, mert én azt jobban szeretem -,
2. megcserélem a két budideszkát,
3. veszek egy újat a füribe.
Talán az utóbbi a legjobb, ám legdrágább megoldás, de így legalább kiküszöbölöm "a halálugrás a wc deszkáról" esetét.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr4417600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maya 2008.04.16. 10:40:41

Szia!
Nos, be kell valljam, alattam is megingott most az ülő alkalmatosság vigyorogtomban :)
A probléma tényleg kellemetlen egyébként. Azonban, én javasolnám a jól megszokott, kedvenc helyen történő ülőegység alkatrész-cseréjét... Addig is, esetleg kapaszkodót a toalett mellé?
Komolyabbra ferdítve a szót, szerintem maradj a fürdőszobai egység alkatrész-cseréje mellett, mert az később is jól jön, ha nem pottyan senki sehová, csak az, aminek amúgyis kell...

Pusza!
M.

Lusthie 2008.04.16. 15:57:19

asszem a csere marad, kapaszkodónak ott van a mosógép és a klópapír-tartó :-)

mythril 2008.04.16. 23:26:00

és ez csak rosszabb lesz :)))))) pár hónap, és jön a rövid a kezem probléma, aztán a nem tudok felülni a kádban csak ha húznak, és a segítség valaki vágja le a lábkörmeimet :)))))
kényelmes ülőkét vegyél, én utolsó 2 hétben többet voltam ott, mint kint :)))) vagy már most beszéld meg a kis nokedlivel, hogy fejelni nem ér ;)

Maya 2008.04.17. 14:50:44

Tényleg... A rövid-a-kezem-szindrómát el is felejtettem... De ez a megbeszélős jó ötlet... Az enyémek tojtak arra, hogy megkértem őket, a hólyagom nem focilabda...... ;)

Lusthie 2008.04.18. 09:07:50

Mythril: a jajjakádbólnemtudokfelülni nem fenyeget, mert soha nem fürdök, csak zuhizom. De a kezem rövidségétől kicsit tartok, bár beszereztem egy jópár könnyen hordható cipőkét is :-) Me az kell!
Lábköröm? kénytelen leszek pedikűröshöz menni :-(
Nokedli már most focizik, nem tudom, mi lesz később :-)

mythril 2008.04.18. 21:30:04

háát ha mázlid van az uccsó hónapban még jó idő lesz és papucsozhatsz :)))) de a lazán fixre kötött beugrós sportcipő is jó megoldás ;)

(Maya, enyémnokedlik is szadisták voltak odabent, de ezt nem mondjuk el Szivacskának ;) )

Lusthie 2008.04.21. 10:11:09

hát azért az október vége sztem már necces papucsozás szempontjából, de van bebujós "papucscipőkém". Kettő tutira :D
süti beállítások módosítása