avagy egy uncsi, ámde hosszú bejegyzés...
Írtam már, hogy elég sűrű volt a hetem. Tegnap még aránylag jól bírtam, bár estére azért eléggé kidőltem, de az igazi k.o. mára következett be.
Reggel nehezen, de azért csak sikerült felkelnem, aztán elindítottam a Zuram dodozóba, megreggeliztem, kiteregettem, beraktam egy újabb adagot, kiteregettem, kajáltam, majd pici pihi...
Nah ez a pihi délután 4-ig tartott, de akkor is már csak azért keltem fel, mert éhes voltam.

Úgy tűnik, Törpikének nem nagyon tetszett az elmúlt hét forgataga, amire azért rendesen fel is hívta a figyelmemet és nemcsak a fáradtsággal. Ma már többször húzódott és nyilalt a pocóm, és arra azért már rájöttem, Babó ilyenkor a nemtetszését nyilvánítja ki. Igaza is van, én is érzem, hogy sok volt a jóból.

A leghúzósabb napom a tegnap volt. Reggel 9-re mentem az Örsre a Dilidokihoz. Utána irány az Ikeja, ahol tízóraiztam és vettem pár dolgot. Ezután még be akartam nézni az Árkádba is, elvégre igencsak ritkán járok arra - na jó! mostanság kéthetente -, de egyszerűen nem volt hozzá energiám, viszont a Népstadion felé vettem az irányt - bocs, ez már NÉPstadion marad... -, ahol még vasárnapig tart a cipővásár. Ugyan voltam már egyszer kint, de már eddig is bejött a többszöri látogatás, mert mindig találtam vmi újat a Marten's-nél. És persze most is. No meg vettem a Zuramnak pólót, meg magamnak egy hálóing-vékony köntös párosítást, de sajnos elég nagy, majd elajándékozom vkinek.
No ezután a melóhelyemre kellett mennem, mert el kellett hoznom pár dolgot. Azért még hagytam bent cuccmákot, merthogy jövőhéten úgyis be akarok menni a genetikai vizsgálat után, hogy végre ne csak a pletyik terjengjenek. Dumcsi kollegínámmal, ez jó volt, majd a köv. utam a Camponába vezetett, mert van klubkártyám a Hervishez és most 13eFt helyett megvehettem 8eFt-ért egy adidas cipőkét. Mákom volt, mert egyetlen egy db volt a méretemben. Nekem bejön, mert egyszerű, és fekete-fehér :-).
Ja! és majdnem elfelejtettem, hogy azért csak be kellett néznem a C&A-be, ahol kaptam végre egy fekete, hosszú, 34-es kismaminacit. Nagyon kis pofás! Asszem gatyókból most jól állok, van két 3/4-es és egy hosszú + még talán vasárnap is fogok kapni néhányat :-).

Nah ezután ettem egy kis szemétkaját a Mekiben - csak egy kis sajtburger menüt! - aztán tényleg irány volt haza, ahol aludtam kb. negyed óra-20 percet, majd indulnom kellett suliba. Leginkább az éltetett, hogy tudtam, hogy nem kell 8-ig maradnom, mert az  ottlét első felében elmélet volt, utána viszont a többiek mentek az usziba, én meg haza végre!

Sikerült annyira túlpörögnöm, hogy este is még sokáig fent voltam, bár mikor bekerültem az ágyba, már nem volt szükségem ringatásra. Szegény Pociklakó! Remélem azért mára Ő is kicsit kipihente magát!

Bocs a mások számára kevésbé érdekes bejegyzésért, de most vhogy csak ennyire telt.

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr93421538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása