Kismama rucik

2008.04.15. 12:56

Mostanság többször voltam kismami rucikat, főleg nadrágokat nézni és persze sikerült is már vennem, de azért elég nyomasztó, hogy pl. miért gondolják, hogy egy kismama kövér és hatalmas? Még a 36-38-as nadrágok is nagyok rám, pedig alapból eddig 38-ast, sőt inkább 40-est hordam. Azért sikerült 36-ost is vennem, az viszonylag jó, ill. szinte tökéletes az egyetlen fekete hosszúgatyóm, ami 34-es!!! Durva, nem?
Azért elég nagy mákom is van, mert az egyik baráti pár feleségétől kaptam egy halom gatyót, amiből hármat már most tudok hordani. Furi, mert van, amelyiket szintén a C&A-ben vett, csak évekkel ezelőtt, ezek is 38-asok, mégis jók rám.

A legkiakasztóbb számomra, hogy mennyire le akarják húzni a pocakosokat. Szombaton voltam a Westendben, gondoltam meglepem magam vmi helyes kis felsővel. Hát totál kiakadtam, mikor az ottani kismamaboltban - mégcsak be se mentem, csak a kirakatot néztem - a blúzokat 6-8ezer Ft-ért árulták. Könyörgöm! Annyira gáz! Miért gondolják, hogy aki babát vár, annak több pénze van felsőkre? És sajnos vannak olyanok, akik nem tudnak elrohangálni egy egyszerűbb, szűkebb pamutcuccmákban. Ráadásul már tavaly óta divat a mellben vágott, lefelé bővülő fazon, ami simán jó egy kismaminak is, és ha nem spéci boltban veszed, feléért megkapod.

Be is néztem a Promodba, ahol vettem egy trikó-szerű, hosszabb fazonú, enyhén bővülő sötétkék pamutfelsőt, 1.690 Ft-ért, plussz egy másikat, ami szintén pamut, narancssárga és mellben vágott, lefelé bővülő, nagyon kis aranyos cuccos. Ez drágább volt, de nem ütötte a négyezret, 3.490 Ft-t adtam érte.  Úgy látom, totálisan felesleges drága felsőket vennem, maradok a pamut pólóimnál, max. bandázzsal fogom majd hordani őket. És még a Zuram is boldog, ha nem költöm el minden pízemet ruhákra :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr6426473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása