12

2008.04.16. 15:58

Hát nem gyönyörű? Nekem nagyon tetszik! Főleg, hogy az állapotom heteinek a számát jelenti :-).
Bizony ám! Végre elértük ezt a bűvös számot is, amit annyira régóta vártunk. Piszok jó érzés, hogy már itt tartunk.

Holnap pedig genetikai vizsgálat, így láthatjuk Babót is. Kíváncsi vagyok, hogy már meg tudja-e állapítani a doki a nemét. Ha meg nem, az sem érdekel, a lényeg, hogy minden rendben legyen vele.

Tünetek? Has- és gyomorfájás már szinte egyáltalán nincs, a fémes íz időnként újra elő szokott jönni, de csak reggel, álommanók viszont még mindig aktívak.
Olvastam, hogy ebben az időszakban, azaz a 2. trimeszterben jobban előfordul a kívánósság, én meg csak röhögtem, mivel eddig sem volt. Máig. Ugyanis ma voltam ekg-n és a dokitól hazafelé egy lángosos közelében jöttem el. Az orrom ugyi amúgy is piszok jó, most meg még jobb, szóval totál kész voltam, de erőt vettem magamon, merthogy úgyis van itthon kajám. Hááááát, asszem a lángossal sokkal jobban jártam volna, nem esett jól a pulykafasírt almás káposztával, viszont utána a diétás milka annál jobban. Na jó, csak két kocka volt, de bassszus! Mi lesz később? Tényleg ennyire kajátdeazonnal időszak lesz? Szegény Drágám, mehet majd éjszaka hamburgerért...

Szóval holnap genetika, úgyhogy lehet drukkolni, bár úgyis minden rendben lesz!

A bejegyzés trackback címe:

https://lusthie.blog.hu/api/trackback/id/tr29427844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása